dar dahan
Member
אלישע
שמישהו יסביר לי איך אדם מבוגר לומד בבית ספר עם ילדים.
אני באמת לא מבין את הסדרה הזאת ואת ההגיון שמאחוריה.
בפיג'מות היה היגון גם אם זה הגיע בעונות האחרונות לעלילות הזויות היה הגיון כללי, להקה כושלת שעוברת לתל אביב וגרה מעל המבורגריה כושלת של איש ממורמר ששונא את אשתו וכו'.
מה הפואנטה של אלישע?
ראיתי 3 פרקים מתוך שעמום ביום שבת אחת לפניי 3 חודשים ועדיין לא הבנתי מה העניין...???
שמישהו יסביר לי איך אדם מבוגר לומד בבית ספר עם ילדים.
אני באמת לא מבין את הסדרה הזאת ואת ההגיון שמאחוריה.
בפיג'מות היה היגון גם אם זה הגיע בעונות האחרונות לעלילות הזויות היה הגיון כללי, להקה כושלת שעוברת לתל אביב וגרה מעל המבורגריה כושלת של איש ממורמר ששונא את אשתו וכו'.
מה הפואנטה של אלישע?
ראיתי 3 פרקים מתוך שעמום ביום שבת אחת לפניי 3 חודשים ועדיין לא הבנתי מה העניין...???