אלישע העלתי שוב

  • פותח הנושא mosc
  • פורסם בתאריך

mosc

New member
אלישע העלתי שוב

וגם בדקתי תוכל לצפות עכשו.
 

Elishabb

New member
שלום מלכה-

בדקתי את החומר ששלחת ולהלן הערות- 1- הקלטת הקול הייתה כל כך נמוכה שההיתי צריך לעשות עבוד נוסף כדי להגביר את הקול. רצוי להגביר את מכוון המיקרופון ב"מאפייני ההקלטה למקסימום כדי שהקול יצא ברור. עוד דבר - רצוי לא לדבר כל כך קרוב למיקרופון כי אז מקבלים רעשי רקע. 2 - משום מה לא השתמשת בקובץ ה asx. הכנתי לך קובץ כזה. כנסי לקובץ עם עורך טקסט כמו פנקס רשימות ותראי אך הוא בנוי. 3. עשיתי כמה שינוים גם בקובץ ה html. תכנסי ותשווי עם הקובץ שלך ותראי את התוספות. 4. את כל הקבצים כיווצתי לקובץ זיפ אחד ושמתי אותוו בארכיון הקבצים במחיצה "בנית אתרים. 5. להדגמה העלתי את החומר לסרבר בכתובת המצוררפת. אלישע
 

mosc

New member
אלישע תודה .על הקול נראה לי שאתגבר

תוך כדי תרגול.הכלי הזה עבורי הוא אדיר.הוא יעזור לי רבות במהלך עבודתי. אני רוצה להכין סדרה של שעורים בנושאים מורכבים במתמטיקה הנלמדים בחטיבה כמו פונקציות והוכחות גיאומטריות.(הנושאים האלה חשובים מאד גם בחטיבה העליונה) יש לי קושי עדיין בעריכה.לא הצלחתי בדיוק להבין את משמעות ה- asx . איך הצלחת להסיר את המסך שהופיע בתחילת ההקלטה שהפריעה לי מאד.
 
למעלה