שלום מלכה-
בדקתי את החומר ששלחת ולהלן הערות- 1- הקלטת הקול הייתה כל כך נמוכה שההיתי צריך לעשות עבוד נוסף כדי להגביר את הקול. רצוי להגביר את מכוון המיקרופון ב"מאפייני ההקלטה למקסימום כדי שהקול יצא ברור. עוד דבר - רצוי לא לדבר כל כך קרוב למיקרופון כי אז מקבלים רעשי רקע. 2 - משום מה לא השתמשת בקובץ ה asx. הכנתי לך קובץ כזה. כנסי לקובץ עם עורך טקסט כמו פנקס רשימות ותראי אך הוא בנוי. 3. עשיתי כמה שינוים גם בקובץ ה html. תכנסי ותשווי עם הקובץ שלך ותראי את התוספות. 4. את כל הקבצים כיווצתי לקובץ זיפ אחד ושמתי אותוו בארכיון הקבצים במחיצה "בנית אתרים. 5. להדגמה העלתי את החומר לסרבר בכתובת המצוררפת. אלישע