ToryMaster
New member
אלייך
יושבת שם בבית, בדירה השקטה, ובוכה. ואני חושבת עלייך, כואבת את כאבך, ומייחלת שהייתי שם, לחבק אותך, לנחם. הלוואי שידעתי מה לומר, ואיך לעשות ולשנות. שרית, כאבך הוא שלנו, אובדנך גם שלנו, ואת לא נותנת לנו להיות שם. סגרת את עצמך בתוך עולמך, ניתקת את עצמך מהמשפחה, וכאילו אינך, כאילו מתת יחד איתו. אבל לא, כי שרית, את עוד כאן, את כאן בכדי להמשיך הלאה, ולחיות ולהנציח את זכרו. כי הוא, לא היה רוצה שתכאבי. וכואב לי עלייך, וכואב לי עליו, ואני רוצה להיות איתך שם, ורוצה שתחייה. שרית, החזיקי חזק, אנחנו כאן בשבילך, תמיד ולעולם
יושבת שם בבית, בדירה השקטה, ובוכה. ואני חושבת עלייך, כואבת את כאבך, ומייחלת שהייתי שם, לחבק אותך, לנחם. הלוואי שידעתי מה לומר, ואיך לעשות ולשנות. שרית, כאבך הוא שלנו, אובדנך גם שלנו, ואת לא נותנת לנו להיות שם. סגרת את עצמך בתוך עולמך, ניתקת את עצמך מהמשפחה, וכאילו אינך, כאילו מתת יחד איתו. אבל לא, כי שרית, את עוד כאן, את כאן בכדי להמשיך הלאה, ולחיות ולהנציח את זכרו. כי הוא, לא היה רוצה שתכאבי. וכואב לי עלייך, וכואב לי עליו, ואני רוצה להיות איתך שם, ורוצה שתחייה. שרית, החזיקי חזק, אנחנו כאן בשבילך, תמיד ולעולם