אלייך

ToryMaster

New member
אלייך

יושבת שם בבית, בדירה השקטה, ובוכה. ואני חושבת עלייך, כואבת את כאבך, ומייחלת שהייתי שם, לחבק אותך, לנחם. הלוואי שידעתי מה לומר, ואיך לעשות ולשנות. שרית, כאבך הוא שלנו, אובדנך גם שלנו, ואת לא נותנת לנו להיות שם. סגרת את עצמך בתוך עולמך, ניתקת את עצמך מהמשפחה, וכאילו אינך, כאילו מתת יחד איתו. אבל לא, כי שרית, את עוד כאן, את כאן בכדי להמשיך הלאה, ולחיות ולהנציח את זכרו. כי הוא, לא היה רוצה שתכאבי. וכואב לי עלייך, וכואב לי עליו, ואני רוצה להיות איתך שם, ורוצה שתחייה. שרית, החזיקי חזק, אנחנו כאן בשבילך, תמיד ולעולם
 

ה מוזה

New member
מוקדש לשרית

שאיבדה אדם יקר וחלק ממנה נטמן לו באדמת רגבים את,שצועדת בשבילי הכאב והשכול מקווה שכל הידיים המושטות לחבק אותך יחבקו וינחמו כל כאב ודמעה .. ולך ,טורי ..מקווה שהיא תצליח לראות מבעד לדמעות קרן אור מנחמת ויד מושטת...
"אני הולך לבכות לך תהיה חזק למעלה געגועי כמו דלתות שנפתחות בלילה "
 

ToryMaster

New member
../images/Emo25.gif

הלוואי, אבל היא לא רוצה. פשוט לא רוצה. וכל המשפחה מנסה ותומכת ומזמינה לליל הסדר ולארוחות ולימי הולדת, והיא לא רוצנ, פשוט לא רוצה
 
למעלה