אכסניית "לב"

shellush

New member
אכסניית "לב" ../images/Emo23.gif

איחסנתי אותך במלון חמישה כוכבים בסוויטת המלוכה שפע של שרות חדרים ואילו הטיפ שלך הלך למנהל המלון הנידח.
 
למעלה