אכן יש ממה לפחד - פירוט

exta9

New member
אכן יש ממה לפחד - פירוט

דבר ראשון, אם באמת יפול בארץ משהו רציני לא יעזרושום מסכות אב"כ ושום חדרים אטומים. לא מפרסמים את המידע הזה כדי לא לעורר בהלה. אם יפול משהו רציני בארץ, זה יכול להביא לחיסולם של 30% מהאוכלוסייה במקרה הטוב ו-70% במקרה הרע. בדרך כלל מה שאמרתי כאןמספרים רק לחיילים, אז אם אתם לא מאמינים לי, תשאלו מישהו חייל במשפחה שלכם - אם הוא יהיה מוכן לספר. דבר שני, כולם טוענים שזו תהיה פעולה פשוטה שתיגמר תוך ימים ספורים אם לא יהיו סיבוכים - גם מלחמת לבנון הייתה פעולה פשוטה שהייתה אמורה לקחת מספר ימים בלבד, שנועדה לתפוס כמה מחבלים בלבנון. סיבוך קטן ו20 שנות מלחמה וזה הפסיק רק בגלל שישראל ויתרה - אמריקה לא תוותר. ככה שאם תשאלו אותי, לפי דעתי יהיה סיבוך - והמלחמה תימשך לפחות 3 שנים וישראל תסבול בשנים האלה. לפי היהדות ב"גוג ומגוג" יהרגו הרבה אנשים, כמו כן הרבה יהודים - יש הטוענים שגוג ומגוג כבר היה - השואה. לפי דעתי גוג ומגוג רק יהיה - מחר. לפי הנצרות "ארמגדון" - יום הדין, סוף העולם. לפי דעתי שקר, ארמגדון לקוח מתנ"ך ונכתב לא נכון בגלל טעות אנוש. "ארמגדון" זה בעצם "הר מגדו". לא שזה איך שהוא קשור, אבל סתם רציתי להכניס את זה - נחזור למלחמה. לפי השכל האנושי "מלחמת עולם" זה כשנלחמות הרבה ארצות אחת בשנייה. הייתכן מלחמת עולם שלישית? ייתכן ועוד איך, צפון קוריאה במצב לא כל כך טוב עם ארצות הברית. כך שהיא תנצל את ההתקפה על עיראק ותתקוף את ארצות הברית, מכיוון שדרום קוריאה עזרה לה עד כה, היא תעזור לה גם בזה. ארצות היא אירופה כנראה לא יעזרו לארה"ב מכיוון שהיא התחילה עם הכל וזאתי תשאר לבד. בגלל שארה"ב תהיה "תפוסה" ינצלו את המצב מדינות הערב השכנות ויתקפו את ישראל. כמו כן מכיוון שכל "המתערבים" "תפוסים" ינצלו את העניין שתיים, שלוש מדינות כדי לקחת שטחים ו"להוריד" מדינות קטנות. הייתי אומר שאלה יהיו מדינות בצפון אפריקה, דרום אסיה או אפילו אחת ממדינות הערב. מכיוון שרוסיה דיי חלשה מבחינה צבאית - אין סיכוי הרבה סיכויים שהיא תכנס למלחמה. מה שלא אומרים לעם זה שיש לסאדם חוסיין פצצות אטום ועוד צעצועים דומים. ככה שאם יקרה מצב והוא ירגיש שלוחצים עליו, יהיה אכפת לו רק מעצמו, מצידו שכל העם העיראקי ימות. הוא יזרוק דברים נחמדים על ישראל ועל מי רק לא. אם היה באפשרותו היה מפוצץ גם את כל העולם והיה מת בתור שעיד. היה עושה קמיקאזה. הומור תוצרת ארה"ב - באחד העיתונים בשבוע שעבר קראתי, על כך שחברות הנפט רבות ביניהן מי תקבל איזה מבארות הנפט, הכי קטע, זה שאז עדיין עוד לא היה בטוח שבכלל תהיה מלחמה. טוב, זה הכל לבינתיים, שלכם גיל
 

Blade2

New member
משעשע.... 70 אחוז.. LOL

70 אחוז מהאוכלוסיה?! אתה השתגעת לגמרי? טיל אחד שיהרוג 70 אחוז? בישראל חיים 6 מיליון, 70 אחוז זה ארבע מיליון ומאתיים אלף! אתה יודע מה צריך כדי להרוג כמות כזו של אנשים? זו השמדת מדינת ישראל! מאיפה לסדאם יש פצצות אטום? הכור הופצץ ע"י ישראל והוטל עליו אמברגו, מאיפה הוא ישיג פצצת אטום? אתה לא יכול להשוות בין מלחמת לבנון לבין זה, יחסי הכוחות שונים, המשטר יתפורר מהר מאוד בעירק, וגם אם יקומו קבוצות גרילה שיעשו לאמריקאים חיים קשים נניח בכיבוש בגדד, זה כבר לא ישפיע על ישראל, מערב עירק תהיה כבושה עד אז, ומלאי הטילים של סדאם מצומצם גם ככה. לגבי הקטע שאת כל זה מספרים לחיילים, אם זה היה כזה מסווג וכל כך אסור שידלוף לציבור לא היו מספרים לאף אחד, ובטח שלא לכל החיילים, כי תוך שעתיים כל הארץ יודעת.
 

exta9

New member
הידעת

שמאז 81 נבנו מספר כורים גרעיניים בעיראק, פלוס הם קנו פצצות אטום מרוסיה, ושתדע לך שיש לעיראק נשקים להשמדה המונית שכן יכולים לחסל 50% מהאוכלוסייה בישראל ומי אמר לך בכלל שחיים בישראל 6 מיליון?
 

Blade2

New member
ובכן...

למיטב ידיעתי לא שמעתי על עוד כורים גרעיניים עיראקיים רוסיה לא תמכור נשק אטומי, וגם אם כן לא בצורה שמישהו ידע על זה. אם נתעלם מהאטום, אתה יודע כמה טילים כימיים צריך בשביל למחוק 50% מישראל, הם הורגים אנשים, נכון, אפילו בוא נניח שכל טיל כימי הורג 1000 איש, אתה רוצה להרוג 50 אחוז מישראל, אתה צריך להרוג 3 מיליון, 3000 טילים כימיים! אפילו נהיה לארג'ים וניתן מספר עצום, בוא ניקח 7000 הרוגים לכל טיל (למרות שזה פחות, רק כדי להראות לך את העקרון) אתה צריך 429 טילים, אתה באמת חושב שיש לו כמות כזו של טילים כימיים ומספיק משגרים כדי לשגר את זה? להזכירך במלחמת המפרץ הקודמת שבה הוא שיגר חופשי שוגרו רק כמה עשרות טילים. אז את ישראל הוא לא ישמיד. ומי אמר לי שבישראל חיים 6 מיליון -> אנצקלופדיה בריטניקה.
 

exta9

New member
תגובה

היום בישראל יש 8 וחצי מיליון אנשים. כמה ראשים גרעיניים צריך בשביל לעשות את ה"עבודה"? לא יותר מאחד.
 

knight123

New member
תירגע

איזה שטויות א. קודם כל תירגע נראה לי שאתה בהיסטריה טוטאלית ב. קח נשימה עמוקה ותירגע. ג. תפסיק לקרוא ספרי מדע בידיוני ולגמרי להפסיר עם סמי הזייה. יהיה בסדר לא לדאוג
 

exta9

New member
הידעת

כתבתי את ההודעה הקודמת כשהייתי כל כולי רגועה, אין לי פחד מהמלחמה. אני לא פוחד מכך שטילים יפלו מול הבית שלי, ההפך אני אצא החוצה ואנסה לתפוס אותם עם קפפת בייסבול. לא פוחד מהמוות. נקודה.
 

adidushim

New member
מדהים!

לראות כמה מידע מודיעיני יש לילד שעוד לא הגיע לגיל 16. לבנתיים אני מייעץ לך להתאמן עם קפפת! הבייסבול שלך.
 

exta9

New member
למר עדי דושים הנחמד

יש לי יום הולדת 16 בעוד 5 ימים, את כפפת הבייסבול שתקנה לי ליום הולדתי כדי שאני אוכל להתאמן "לבינתיים" תוכל לשלוח לי לכתובת הבאה: שדרות רוטשילד 15, תל אביב-יפו 74365. טלפון לבירורים: 03-9766697 אנא שלח לי את הכפפה ארוזה בקופסא 25 ס"מ לרוחב ו-35 ס"מ לאורך ובצירוף כרטיס ברכה יפה.
 

adidushim

New member
ברור שעם כ'. פשוט זרמתי עם ה"קפפה"

שאתה רשמת. יש עוד כמה טעויות כתיב בהודעה הארוכה שלך. תיקון ישלח לשדרות רוטשילד א תרצה.
 

SimsY

New member
16 ? ילדונת .....

בת 16 וכבר חושבת שהיא אשת העולם הגדול - הייתי אומר שקצת תורידי את האף שלך
 

SimsY

New member
אם אתה לא יודע מה זה או'חצ

כנראה אתה באמת ילדון שהמקום שלו זה לא במקום של מבוגרים ואתה רק מוכיח את זה כל הזמן
 
למעלה