אכלתי אותה?!

רורו01

New member
אכלתי אותה?!

חברה אני בבעיה. מבלי לשים לב - קורה, התקנתי על מחשב מערכת win xp על כונן של 2 G. כאשר יש לי 2 מערכות הפעלה win 98 על כונן C 20G ועוד כונן E שהיה צריך להיות מערכת win xp בגודל 20G מה עכשיו מה עושים? כיצד מעבירים את המערכת ל- E צריך להתקין הכל מחדש? יש לי partition magic עוזר במשהו??
 

ykiki

New member
לא ברור בכלל...

לא הצלחתי להבין מה התקנת איפה, אבל לא ניתן להזיז מע' הפעלה מהמחיצה בה הותקנה (כהכללה. אני מניח שתיאורטית הדבר ניתן), אלא אם מועתקת לדיסק/מחיצה הנושא/ת את אותה האות (החלפת הארדיסק, למשל). אם התקנת במקום הלא נכון - תצטרך להתקין מחדש, או להסתדר עם מה שיש.
 

רורו01

New member
פרטים נוספים

אז ככה יש לי דיסק קשיח מחולק ל-3 : c, d ,e התקנתי win 98 על C התקנתי win xp על כונן D - טעות הוא 2 G כיצד מעבירים ל- E 20 G ????
 

mishele

New member
פתרון

תעלה דרך הוידוז 98 תמחק את הכונן d ותתקין מחדש איפה שאתה רוצה
 
למעלה