אכלתי אותה?!
חברה אני בבעיה. מבלי לשים לב - קורה, התקנתי על מחשב מערכת win xp על כונן של 2 G. כאשר יש לי 2 מערכות הפעלה win 98 על כונן C 20G ועוד כונן E שהיה צריך להיות מערכת win xp בגודל 20G מה עכשיו מה עושים? כיצד מעבירים את המערכת ל- E צריך להתקין הכל מחדש? יש לי partition magic עוזר במשהו??
חברה אני בבעיה. מבלי לשים לב - קורה, התקנתי על מחשב מערכת win xp על כונן של 2 G. כאשר יש לי 2 מערכות הפעלה win 98 על כונן C 20G ועוד כונן E שהיה צריך להיות מערכת win xp בגודל 20G מה עכשיו מה עושים? כיצד מעבירים את המערכת ל- E צריך להתקין הכל מחדש? יש לי partition magic עוזר במשהו??