איש ואישה ואיש -סביון ליברכט

חיננית

New member
איש ואישה ואיש -סביון ליברכט../images/Emo91.gif

הרומן ה1 שלה, היתר היו מקבצי ספורים. אמנית הספור הקצר רקחה הפעם רומן טוב.הספור על רומן בלתי אפשרי בין אשה נשואה וגבר נשוי הנפגשים בנסיבות מוזרות-במחלקה הסיעודית של הוריהם. בין ההתאהבות הזו לבין מות אמה במחלקה הסיעודית, עורכת חמוטל הגיבורה מסע לתוך עצמה והבנה והתפייסות עם קרוביה -בעלה בנותיה והיתר-כתוב ממש טוב. מומלץ בקיצור.
 
שמעתי על הספר הזה די הרבה דברים ...

"גריאטרי", "קשה לקריאה מבחינה תיאורית", אבל גם אמרו שהוא משתפר לקראת האמצע. מכיוון שאני מואלצת לקרוא אותו, אני שמחה לשמוע גם חוות דעת חיובית .. ברמה הכללית לא אהבתי במיוחד אף אחד מהסיפורים שלה, למרות שהיא רוקחת עלילות מגוונות, משתדלת לבוא מכמה שיותר רקעים,אבל בשורה התחתונה אף אחד מהם לא השפיע עליי במיוחד, כתיבה די סתמית.
 

jewell

New member
איש ואישה ואיש ואישה ואיש...

בעקרון הספר ללא ספק הרבה פחות טוב מהסיפורים הקצרים שלה, שהם לרוב חזקים מאוד. הייחוד של הכתיבה שלה בעיני הוא לא כ"כ עניין הכתיבה עצמה, אלא הזווית המיוחדת שלה, שמוחמצת בספר... אבל זו רק דעתי :)
 

חיננית

New member
לדעתי צריך סוג של בשלות גילית מסוימ

להנאה מספר שכזה. לא שאני חושבת חו´ח שיש לי יתרון עליכם בגלל שאני כבר מעל 35,אבל בשביל למצות הנאה מספר כזה צריך לחוות אולי הורים מבוגרים שלך ושל חבריך . להבין את האוירה של משבר גיל ה 40 ,שאולי בשל כך נקלעו 2 הגיבורים שלה לרומן מהסוג הנ´ל . לפעמים הגיל מביא אותך לתובנות מסוימות.
 
למעלה