איפה יש חנויות עודפים?

scuba buba

New member
איפה יש חנויות עודפים?

של מנגו,זארה,קסטרו,טאג וומן ורנואר
 

someoneage16

New member
חנויות עודפים

חנות עודפים של רנואר יש במגדלי האופרה בת"א על הטיילת (סוף רחוב אלנבי) חנות עודפים של קסטרו יש ליד השוק, ליד שינקין, לא יודע אם זה קינג' ג'ורג' או רחוב אחר, בכל אופן ברחוב הראשי שליד השוק בת"א. יש גם מרכז חנויות עודפים בהרצליה ושם יש חנויות עודפים של כל הרשתות, תבררי איפה הוא בדיוק נמצא. בהצלחה!
 

LiA n

New member
אוקיי אז...

לזארה אין... מנגו 2 (שזאת חנות עודפים...) אני יודעת שיש בקניון חיפה..אבל אולי יש בעוד מקומות...וטאג אם אני לא טועה זה ברחוב קינג ג'ורג'...קסטרו ברחוב אלנבי ורנואר יש בכל מיני...אולי תגידי איפה את גרה???
 
אמממ ..

ב"אאוטלט" בהרצליה. לא עודפים [נראה לי, לא מבינה בהגדרות האלה:] אבל דברים שווים במחירים פצצתיים!! ראיתי שם קסטרו, רנואר, נו ניים..
 
כנסי../images/Emo80.gif

מנגו יש בקניון השרון זארה אין לי מושג.. קסטרו רנואר (וטאג וומן אני לא בטוחה) יש באוטלט בהרצליה.. יש שמה עוד מללא חנויות עודפים וזה בפיתוח ברחוב מדינת היהודים
 

mln511

New member
אז ככה

מנגו: יש בקניון הבאר בראשל"צ אבל בגדים ג'יפה מלפני מיליון שנה בערך, קסטרו: יש ביפו חנות די סבבה עם פה ושם מציאות [אני לא יודעת בדיוק את הכתובת אבל זה 2 דקות מהחנות הרגילה שלהם ביפו], בת"א יש באלנבי אבל בד"כ אין שם דברים מי יודע מה, רנואר: במגדלי האופרה בת"א חנות מ ח ר י ד ה, החנות עם ריח ג'יפה, בגדים זוועות מלפני מיליוני שנים גיזרות על הפנים אבל הייתי שם בקיץ אולי עכשיו יש להם דברים יותר נורמליים. וטאג וומן + זארה אני חושבת שאין....... בהצלחה
 
למעלה