מי חושב?
מסכימה שזה באמת מפחיד את הציבור החרדי כי באמת צבא זה נשמע דבר נוראי אבל זה לא ממחשבה מעמיקה..זה אינסטינקט מובנה של פחד מכל מה שגורם לפירצות בחממה.
אבל כמויות האנשים שיושבים בהרשלה הזה לא מפחדים מכלום...ולא חושבים על כלום...הם אחוזי דיבוק דתי שלא מאפשר להם בכלל להתחיל לחשוב ולראות שהעולם לא שחור או לבן
מסכימה שזה באמת מפחיד את הציבור החרדי כי באמת צבא זה נשמע דבר נוראי אבל זה לא ממחשבה מעמיקה..זה אינסטינקט מובנה של פחד מכל מה שגורם לפירצות בחממה.
אבל כמויות האנשים שיושבים בהרשלה הזה לא מפחדים מכלום...ולא חושבים על כלום...הם אחוזי דיבוק דתי שלא מאפשר להם בכלל להתחיל לחשוב ולראות שהעולם לא שחור או לבן