אין שם 1

אין שם 1

עצמי את ענייך ילדה נגבי דמעותייך החרישי, אני פה לעת עתה הנה עוד רגע כל הערפילים יתפזרו השמיים יתבהרו וקרני החמה ילטפו את פנינו בתשוקה חבויה אמא אני שומעת זעקות במרחק אני רואה כאב ודם וסכין חדה הביטי ילדה השחר מפציע ויום חדש מתחיל לא עוד יסורי הלילה שעבר הבוקר, ילדה שלי עולל הגיח לאוויר העולם
 

קסנדרה*

New member
קצת מכל דבר

חלק מהביטויים כבר נקראו והם משומשים די ונותר, אין אתגר בכתיבה כזו. הרעיון לא כ"כ ברור לי, ניתן לחשוב על לידה אבל הסכין ובדם בליווי עם הצעקות קצת מטעים. שבת שלום קסנדרה
 
למעלה