sugar_doll
New member
אין לי ארץ אחרת!
חשבתם על המילים של השיר הזה לעומק? אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת! לא אנטוש כי ארצי שינתה את פניה, לא אוותר לה אזכיר לה, ואשיר כך באוזניה, עד שתפקח את עיניה! הגיע הזמן לפקוח את העיניים! יש לנו רק ארץ אחת! אם לא נשמור עליה , יקחו לנו אותה במחיר דמינו! אני קוראת לכולם לעשות חרם כלכלי על אויבינו לאלתר! מי שמסכים איתי שיכתוב תגובה!
חשבתם על המילים של השיר הזה לעומק? אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת! לא אנטוש כי ארצי שינתה את פניה, לא אוותר לה אזכיר לה, ואשיר כך באוזניה, עד שתפקח את עיניה! הגיע הזמן לפקוח את העיניים! יש לנו רק ארץ אחת! אם לא נשמור עליה , יקחו לנו אותה במחיר דמינו! אני קוראת לכולם לעשות חרם כלכלי על אויבינו לאלתר! מי שמסכים איתי שיכתוב תגובה!