"אין כמו קבב"

"אין כמו קבב"

בעקבות הפידבק החם שאני מקבל כשאני מעלה את המתכונים והתמונות שלי זה פשוט נהיה כיף לשתף אתכם. ולכן קבלו את המתכון הבא. מדובר בקבב בקר פשוט קלאסי וטעים. מה שייחודי בו לדעתי הוא הפרזנטציה. ראו איך לקחתי קבב פשוט וקצת ירקות והוצאתי מנה שנראית מיליון דולר. מצרכים: 300 גרם בשר בקר טחון. חצי בצל קצוץ דק מאוד. 3 שיני שום כתושים. חופן נדיב של כוסברה קצוצה דק. מלח ופלפל. שמן זית. לפרזנטציה: חצי עגבניה. כמה זיתים וכמה פרוסות של מלפפון חמוץ. כמה עלי כוסברה. שמן זית. מלח. מערבבים יחד את כל מרכיבי הקבב לתערובת אחידה. לשים היטב את הבשר ל3 נקיוקיות די עבות ומשחילים לתוכם את השיפודים. מניחים במקרר לשעה. [כך הבשר מתגבש ומתאחד ופחות מתפרק] מחממים מחבת פסים עם 3 כפות שמן זית, וצולים את הבשר כ3-4 דקות מכל צד כדי שיהיו שחומים מבחוץ ונאים מבפנים. פורסים את העגבניה לפרוסות ובוזקים עליה מלח. מסדרים את פרוסות העגבניה על צלחת בצורה אקראית אלגנטית ומסדרים סביבן את הזיתים ואת פרוסות המלפפון חמוץ, גם כן כולם יחד בצורה אקראית. מעטרים בעלי כוסבה. מורידים את הקבב מהאש ומניחים בצלחת בצורה כפי נראה בתמונה. [לא הצלחתי למצוא מלים איך להסביר] בתאבון רב!!!!!!
 
למעלה