אילת בפסח היי לכולם מישהו יורד לצלול בין 21-23.04? אשמח לבדיס.
שיח סלימאן Well-known member מנהל 13/4/16 #2 אמנם לא יכול לרדת בפסח לאילת אבל ממליץ בכל פה על נוליטוש כבאדי.
N nulitush New member 18/4/16 #5 תודה רפי כבוד השייח, אם יש שירשור אילת בפסח עביר לשם את ההודעה שלי. היי לכולם אני חדשה כאן, בערך מ2006. שמי אולגה, צוללת פעילה כ13 שנה, עם התמחות בפירות יבשים, אגוזים ושקדים אחרי צלילה אשמח לבאדי לצלילות בין 28-30.04 בעיר הקודש. קשר בפרטי.
תודה רפי כבוד השייח, אם יש שירשור אילת בפסח עביר לשם את ההודעה שלי. היי לכולם אני חדשה כאן, בערך מ2006. שמי אולגה, צוללת פעילה כ13 שנה, עם התמחות בפירות יבשים, אגוזים ושקדים אחרי צלילה אשמח לבאדי לצלילות בין 28-30.04 בעיר הקודש. קשר בפרטי.