אילת בפסח

nulitush

New member
אילת בפסח

היי לכולם
מישהו יורד לצלול
בין 21-23.04?
אשמח לבדיס.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אמנם לא יכול לרדת בפסח לאילת

אבל ממליץ בכל פה על נוליטוש כבאדי.
 

nulitush

New member
תודה בדר


התאריכים השתנו,
אשמח לפרטנרים
בין 28-30.04.
 

nulitush

New member
תודה רפי


כבוד השייח, אם יש שירשור
אילת בפסח עביר לשם את ההודעה שלי.

היי לכולם
אני חדשה כאן, בערך מ2006.
שמי אולגה,
צוללת פעילה כ13 שנה,

עם התמחות בפירות יבשים,
אגוזים ושקדים אחרי צלילה
אשמח לבאדי לצלילות בין 28-30.04
בעיר הקודש.
קשר בפרטי.
 
למעלה