זה דווקא די פשוט
שמים אותם בתנור שמכוון ל-100 מעלות למשך שעה. איך לקרר? מעבירים אותם לקרח. אתה לא רוצה להרוג אותם? יופי. אז אל תרתיח את הדם שלהם. אדם לרוב מת כאשר הטמפ' הפנימית שלו עוברת את ה-43 מעלות צלזיוס (ייתכנו מעט מאוד יוצאי דופן). כאשר תגיע לשלב בו הדם רותח, הבחור כבר יהיה מזמן מת. ולא, אי אפשר ללמוד על רגל אחת איך להרתיח דם. ואם זה בכלל אפשרי, תמצא לך איזה עשר שנים לאימון, אם לא יותר. בהצלחה.