איך מקטינים תמונה???
ס סבגבג New member 27/4/04 #2 .. פותחים אותה בצייר (יענטו איפה שההתחל, עזרים תכניות וזה...) ואז עושים "הטייה/מתיחה" ויש שם משהו לאורך ולרוחב משהו כזה אז פשוט רושמים בשניהם נגיד 50 אחוז (בכל אחד מהם) ואז זה מקטין את זה אבל כדי להקטין את המשקל אז תשמור את הקובץ מחדש
.. פותחים אותה בצייר (יענטו איפה שההתחל, עזרים תכניות וזה...) ואז עושים "הטייה/מתיחה" ויש שם משהו לאורך ולרוחב משהו כזה אז פשוט רושמים בשניהם נגיד 50 אחוז (בכל אחד מהם) ואז זה מקטין את זה אבל כדי להקטין את המשקל אז תשמור את הקובץ מחדש