איך מוצאים נקודת אור בכל החושך הזה?

Juicy 2

New member
איך מוצאים נקודת אור בכל החושך הזה?


אני נמצאת בתקופה מאוד לא פשוטה בחיי בעקבות משבר זוגי שמוביל לגירושים שדי נכפים עליי. אני מבולבלת מאוד, ניסתי לעשות כל שביכולתי על מנת להציל את הנישואים הללו ללא הצלחה. בן הזוג נחוש בדעתו להתגרש, אינו מעוניין בטיפול זוגי ועובר משבר אישי עם עצמו שמאוד ניכר לעין לכל מי שמכיר אותו מקרוב. אנחנו חיים בנפרד כבר מס' חודשים בודדים וקשה לי מאוד עם הנתק הזה.

בניתוק שנוצר ביננו התחלתי ללכת לטיפול, התחלתי טיפה לבדוק את עצמי פנימה והגעתי לכל מיני הארות ותובנות היכן שגיתי ומה הוביל אותי להגיע למצב הזה. יש בי רצון עצום לתקן, לשפר את מה שלא היה טוב מצידי. הבעיות שהיו בנינו פתירות וטיפול זוגי יכל רק להטיב עימנו אבל, לצערי הוא לא מעוניין ולא מאמין במטפלים. עשיתי טעות שלא הלכתי לבד, יכולתי לשנות בעצמי דברים והקשר היה משתנה עם רצונו או בלי רצונו כי מספיק שאחד משנה משהו והמערכת יחסים משתנה.

כעת הוא נמצא במצב שלא ניתן לתקשר עימו, ממש כמו פצצה שמתקתקת. המון עצבים, כעס, חוסר שקט. אין לי עם מי לדבר וכך זה גם לגבי כל מי שניסה לשוחח עימו ברצון לעזור לנו ולתווך ביננו. אני לא מצליחה להרים את עצמי וממש שבר כלי. הפרידה הזו קשה לי מאוד כי יש לי המון אהבה כלפיי הבן אדם הזה. אני זוקפת לזכותו את הטוב בעוד שהוא צובע את את הכל בשחור ומנסה להדוף אותי ממנו בכל דרך אפשרית. הוא כ"כ נחוש בדעתו שנדמה שכבר אינו פועל בצורה צלולה. הוא פועל בצורה שאינה מאפיינת אותו כלל וכלל בלי סנטימנטים והמטרה מקדשת את כל האמצעים גם אם זה כרוך בלבזות אותי בכל מחיר.

אני כבר לא יודעת מה לעשות כדי לעזור לעצמי להתמודד עם המצב הזה. את התוצאה שהוא מייחל לו הוא יקבל בסופו של דבר אבל למה לרמוס בדרך אדם שאהבת וחיית איתו כ"כ הרבה שנים. אין לזה שום הצדקה. לא יודעת איך אשתקם מהדבר הזה.איך אוכל לבטוח ולתת אמון בעוד גבר בחיי. איך עוברים משבר כזה?
 

chenby

New member
קודם כל

מאחלת לך ימים טובים יותר מאלו.
הדבר היחידי שעלה לי לראש כשקראתי זה להרפות.
את רוצה להישאר נשואה, אוקי, את מראה את זה ומנסה לעשות הכל כמו שצריך בשביל שזה יקרה מעולה. הכי חשוב ההשתדלות באמת בטח כשיש רצון. אבל התוצאות לא בידיים שלך. כלומר, או שהוא יצא מהמשבר ותישארו יחד, הוא שהוא יצר מהמשבר ותתגרשו. אבל שניכם בסוף תצאו מהמשבר כל אחד וזה שהוא נמצא בו. כרגע הייתי ממליצה באמת להרפות. לתת לדברים לקרות. את הרצון שלך את עדיין מקיימת, את ההשתדלות שלך את עדיין עושה. תרפי מהתוצאה. ייתכן מאוד ואולי לטובתך שדווקא תתגרשו.. אפילו שזה נראה שלא.. וייתכן מאוד שזה לא לטובתך. מה שבטוח זה, שמה שיקרה, זה מה שלטובתך באמת (אחרת זה לא היה קורה) אז תמשיכי להיות אשה נעימה מבלי להרגיש שרומסים אותך. את אומרת שהמשבר שלו ניכר לעין, הוא בעצמו לא מכיר את עצמו, ונשמע שהוא ממילא יכול להכיל רק את עצמו ואת המשבר שלו. אבל הוא לא רומס אותך. אין דבר כזה באמת. ומבטיחה לך שכשהוא ייצא מהמשבר, בין אם תתגרשו ובין אם לא.. אם תצאי מתחושת קורבנות ופשוט תמצאי את הדרך לשמוח בכל מקרה, להתחזק מעצמך, להרפות... את גם תקבלי בסופו של דבר התנצלות.
לי באופן אישי יש בחיים התבודדות, כל דבר שאין לי תשובה או בכלל כל דבר שעובר עליי, מדברת עם הקב"ה כאילו הוא הפסיכולוג שלי.. ממילא אני מאמינה בלב מלא שכל מה שקורה לי זה ממנו... אז זה תלוי בו גם ההמשך. גם בי.. ברצון ובהשתדלות, וכאמור, לך יש את זה כבר. אז תרפי. :) שבוע טוב.
 

seeyou

New member
מה הסיבה שגרמה למצב הזה לא כתבת

למה לרמוס בדרך אדם שאהבת וחיית איתו כ"כ הרבה שנים.?

שאלה הגיונית אך זה המציאות כאשר האגו נפגע חזק


איך ניתן לבטוח ולתת אמון בעוד גבר בחיך?

לרוב הצורך לחיים מלמד מה לעשות גם כאשר התמונה לא מושלמת


אבנתי שאין לכם ילדים אז הריפוי יקח פחות זמן



יוסי .
 

קארניו

New member
תחליפי את המטפל שלך באחד כזה

שיכניס לראשך הסרבן את העובדה שפרק הנישואים הנוכחי שלך תם ונשלם כדי שלא תצטרכי לבוא לכאן אחת לכמה שבועות כדי לספר את אותו סיפור שוב ושוב
 

Juicy 2

New member


כשתקלעי למשבר, אני מבטיחה לכתוב לך תגובה יותר אוהדת.
 

קארניו

New member
אני מתנצלת שלא סיפקתי ת'סחורה

אבל השימוש במניפולציה רגשית מעולם לא הרשימה אותי ולא הפילה אותי ברשתה .
 

Juicy 2

New member
התנצלותך מתקבלת

ולא כל משפט חייב להסתיים בפרובוקציה.
 

קארניו

New member
מה יהיה? את ממשיכה להתקרצץ

עליי בדיוק כמו שאת מתקרצצת על בעלך.

ולכן, קבלי לך הסבר מפורט על כוונת דבריי ואולי (בספק רב) זה ירגיע אותך :

ההתנצלות שלי נאמרה בציניות והשימוש שלך במניפולציה רגשית היא התנהגות שסיגלת לעצמך כדי לעורר רחמים עלייך אצל כל אחד שאת באה איתו במגע כשהמטרה הסופית שלך היא לשאוב ממנו אנרגיה .

זו תופעה פסיכולוגית מוכרת ואפילו המציאו לזה שם: ערפדים רגשיים .

ומאחר שזיהיתי בך מיד תכונות של ערפד רגשי בחרתי שלא ליפול לרשת שטמנת כאן בפורום ואף טרחתי לציין זאת .

חולה עליכם
 

Juicy 2

New member
משעשע...

לשנייה לא חשבתי שההתנצלות שלך רצינית ואת עוד טורחת להסביר לי בהודעה מושקעת עם כתב בולד, אייקונים וכו'? פשש... אני מוחמאת (אבל עשית את הפדיחה).

את מוזמנת להמשיך לנתח אותי, סוף סוף משהו משעשע אותי ומעלה חיוך על פניי.

שלך,
באפי הערפדית.
 

קארניו

New member
אני יודעת בוודאות

שאת רחוקה מלהיות משועשעת ממני.
ואגב, התיאור המושקע היה בשביל הקורבנות התמימים שלך כי לך גם ממחטה לא הייתי מגישה

בעלך יודע עם מי יש לו עסק ולא רוצה לשמוע ממך וגם אני הבחנתי בכך מיד וכל מה שנותר עכשיו הוא לדאוג שגם אלה שהתפיסה שלהם קהה ואיטית יבינו זאת.

לילה טוב לך באפי הערפדית
 

Juicy 2

New member
משועשעת אינדיד (שבועת צופים!)

ואם היית מכירה אותי בפועל היית מבינה כמה ניתוח האופי שלך רחוק שנות אור ממי שאני באמת אבל, זה כנראה לא יקרה. בכל אופן, אם היית יודעת את הסיפור כולו לא רק שהיית מגישה לי ממחטה היית גם קונה לי קלינקס איכותי תלת שכבות עם אלוורה. אבל, זה בסדר קשה לאנשים פה להבין את התמונה המלאה כי אני מנועה מלכתוב את הפרטים המלאים של המקרה שלנו. תחשבי שאני באפי, שמאפי, דפי זה לא באמת משנה לי.

כל טוב
 

קארניו

New member
די עם הרחמים העצמיים

הרי את הסיפור במלואו סיפרת ב- 17.4.12
ומה עשית מאז חוץ מאשר להמאיס את עצמך על בעלך עד כדי להקיא ?
אז יאללה הגיע הזמן שתחליפי מטפל שיוציא אותך מהאובססיביות הטורדנית כמו שהצעתי לך ותבואי לכאן כדי לשתף אותנו בשינוי המיוחל.

אם זה יקרה - אני מבטיחה לפרגן לך אבל עד אז , בכל פעם שתגיחי הנה כדי לשאוב אנרגיות את תתקלי בי.

ותחשבי על זה !
 

Juicy 2

New member
משקיענית שכמותך טרם נראתה בפרדס של תפוז...

עכשיו גם תאריכים את זוכרת? אני נפעמת.

מאז התאריך שציינת קרו הרבה דברים והרבה מים זרמו בנהר. ניצב מולי כרגע אדם שונה שאני לא ידעתי שמסוגל לעשות דברים שעשה והמלחמה עליו, נפסקה. אם ההודעות שלי שואבות ממך אנרגיות את יכולה לבחור שלא לענות. אבל, משום מה נדמה לי שבדרך לא דרך אני דווקא מסקרנת אותך. (אחרי הכל אני בטוחה שאת לא בודקת בארכיון הודעות של כל גולש כאן נכון?
)

מודה לך על תשומת הלב וקבלי ציון לשבח על החריצות שלך.
 

קארניו

New member
חן חן על הענקת הגביע אכן קיבלתי אותו ביושר

אמרתי לך שכל עוד תמשיכי להשפריץ תצטרכי להשקיע בלנגב .

טענת שאת מנועה מלמסור פרטים ואם הייתי יודעת אז הייתי בלה בלה ..... אז הלכתי לבדוק והתברר שתארת בהרחבה את כל מערכת היחסים ביניכם מההיכרות באינטרנט ועד שהכרחת אותו להתחתן למרות סירובו וחודשים ספורים לאחר שנישאתם הוא רצה להתגרש ומאז שזה שנה ואולי קצת יותר את עושה את לו המוות ולא מאפשרת לו לצאת לחופשי ע"י טריקים ושטיקים שחלקם נחשבים כהזויים .

והבחור המסכן ,נקעה נפשו, כל רצונו הוא להיפטר מהמשקולת המעיקה שלא מרפה וממשיכה לשלוף קלפים מניפולטיביים ומלכלכת עליו שהוא הפך להיות גם אלים ומסוכן כלפי המאמי .
אבל מעניין שגם ,יעני , האלימות והצד האפל שבו לא משכנעים אותך ואת עדיין כרוכה על צווארו .
ושקרנית קטנה, המלחמה עליו נפסקה? על מי את עובדת? על הרבנים וקוראי הקפה והמתקשרים ששילמת להם כדי שיחזירו אותו אלייך?
אם היית טיפוס חיובי ונורמלי אז מזמן היית יוצאת מהאובססיה מגיעה להכרה ומשחררת אותו לדרכו ולא מגיעה למצב בו את נמצאת היום .
לכי טפלי בעצמך את חולה!!!!
 

Juicy 2

New member
איזו הזויה את...

תקשיבי מיידלע, המרמרת שנוטפת מהודעתייך כלפיי וכלפי יתר הגולשים כאן רק מחזקים את דעתי שהינך טיפוס שהחיים לא כ"כ חייכו אליו ואת סוגרת חשבונות עם היקום דרך מקלדת.

אני גם רואה שהתחלת לשקר ולומר דברים שמעולם לא כתבתי פה על אלימות וכו' וזה כבר מדאיג ומדליק לי נורות אזהרה לגבייך שאיתך זה לנהל שיח חרשים את עסוקה כל הזמן בעצמך ובהטפות המוסר המטופשות שלך. לא יודעת מי מינה אותך לכהנת הזוגיות הגדולה של הפורום הזה אבל, לי יש סתם הימור כזה פרוע שאת בגפך ואולי בעלים של איזה חתול או שניים.

אנשים כותבים לי במסרים אישיים לא להגיב לך שאת לא באמת ראויה לתגובה והם צודקים. שיהיו לך חיים מוצלחים חומד מעתה לא אגיב לשום הודעה שלך לא משנה כמה חזק תנבחי לעברי.
 

קארניו

New member
וואוו , מישהי יורדת מהפסים


אם הציעו לך לא לענות למה בכל זאת את עונה?!
ולא לא מאמינה לך שנשברת ולא תעני לי יותר . לאט לאט אבל בעקביות האישיות שלך נחשפת יותר ויותר וברור לי לגמרי למה המסכן לא מסוגל לראות ת'פרצוף שלך יותר.
 

קארניו

New member
וכדי להוכיח שלא שיקרתי אז קחי ציטוט מדברייך

"לא מזהה את האדם שמולי, הוא ירד כ"כ נמוך ופעל בצורה כ"כ מניפולטיבית מאחורי גבי בחודשים האחרונים שאני פשוט לא מבינה על מי אני נלחמת. אם יש לאדם מסוגלות שכזו להכאיב ככה, להשפיל, לשקר, לרמות, להיות אדיש לכאב שלי הוא כנראה לא ראוי לאהבה שלי. "

זו אלימות בה"א הידיעה !!!
ואני מחכה להתנצלות
 

סנורקה6

New member
אם הוא מנסה כל כך להתנתק ממך למה את מתעקשת?

וגם מעניין אותי איזה דברים את מתקנת בעצמך עכשיו? איך התנהגת קודם?
אם באמת נועדתם להיות יחד אחרי תקופת צינון הוא יתגעגע אליך ואם בינתיים תיקנת את עצמך תוכלו לחיות יחד באושר. אם הוא לא יחזור ולא יתגעגע אין טעם לקשר.
 
למה הוא מתנהג מגעיל?

כי למרות שאת מצהירה פה קבל עם ועדה שאת משחררת אותו, את ממש ממש לא ואת עדיין מאמינה שהוא צריך לחזור ולנסות טיפול זוגי וחיים משותפים כי לדעתך אפשר להציל את הנישואים שלכם.
אז זהו, שהוא לא חושב שאפשר או צריך להציל את הנישואים שלכם, הוא לא רוצה בזה והוא יודע שכל שביב של התנהגות אמפטית או סימפטית שלו אלייך עלולה ללבות אצלך תקווה שכזאת. לכן הוא מתנהג אלייך מגעיל ועל כך את צריכה להודות לו.
ובעניין השיקום והאמון והגברים בעתיד, זה לא קורה ביום אחד. כמו בכל מוות (ומוות של היחסים שלכם הוא מבחינתך כמו מוות שלו כי את לא תראי אותו יותר, לא תוכלי לדבר אליו או לגעת בו ובעצם מבחינתך הוא לא יהיה קיים יותר וגם אם כן, במקרה שיש ילדים משותפים או סתם פגישות אקראיות, אזי הוא יהיה מבחינתך הולוגרמה של עצמו), מגיעה לך שנת אבל, תקחי לך שנה להתאבל ותראי שבעוד שנה דברים יראו אחרת. אבל כדי להתחיל בשנת האבל את חייבת קודם לקבור את היחסים שלכם וככל שתקדימי לעשות זאת, כן ייטב לך.
 
למעלה