איך לא חשבת על...

תלוי איזה סוג של מרק

רוב המרקים בשקית הם שייכים לקבוצת הלרוויה.

מרקים הום מייד אשר עמוסים בירקות או בשלל קטניות ובשר.. זה שייך לבתאבון.
 
אמרי לשובע.

לא בתיאבון.


מה זה פה? רפת?!
 
כשאת אומר לביזי'...

בתיאבון

את מאחלת לה לאכול עוד ועוד.


אחלי לה: "לשובע".

כך שכשאשר תאכל גם מעט היא תרגיש שובע.
שיהיה לה ברכה (לא בריכה) בבטן.
 
טוב

אבל אם אני אוכלת מהאוכל שהיא הכינה אז שכן תאחל לי בתיאבון ולא לשובע כי זה ממש טעים אז לא בא לי מעט.
בא לי הרבה.
 
נו נו נו.


אוי וא------בוי לך.
בלי עוגיה אחת? פריכייה אחת? אפילו איזה פרוסת לחם אחת?

את דבלופר, נכון?
איך אפשר לכתוב שורה אחת ככה?
 
רבותיי
פאדיחות


אני מנסה כבר כמה וכמה לחיצות על 'שלח' להעביר מסר לצל
שימקם הרשומה במקומה - אצל איבגי1980.



אם כן,
עצור ליצנות

'צטער לקלקל ה'שמחה'.
 
עדיין היא

לא הופיעה וכשהיא תופיע אז זה יורגש בסביבה !!
אנו בחברה שערך המשפחה נורא מקודש וגם ההורים רוצים להשוויץ מול הסביבה בהצלחות הילדים ושלהם!!

לא כיף להיות רווק במדינתנו! אלא אם אתה גייז או גרוש פלוס שעשה את שלו ורוצה חברה ללא נישואים.

מה שתבחר לחייך הזוגיים ככה יראו חייך לשני המינים!
 
לא כיף להיות רווק בעולם


לא רק שלא כיף להיות רווק במדינה.
לא כיף להיות רווק בעולם כולו.

אם עוד לא הודית בכך,
אז אנו לו שווים כלום בלי אישה (אהה...סליחה, בנות. בלי מחיאות כפיים).
וכן להיפך...
 

ivgy1980

New member
אינני אשם שבקרוב אצטרך לנסוע

איזה מטומטם ייכנס לזוגיות במצב כזה?
 
בעולם

לא נכנסים לך לנשמה כמו כאן!
אני זוכר באיזה ראיון כמעט העפתי שולחן על המראיין שהתפלא אך בחור נראה טוב וכו לבד ?
חששתי שהוא עומד לצאת מהארון בגלל בגלל המחמאות:)אחר כך כמעט העפתי עליו שולחן ובגללו לא לקחתי את העבודה אז!
להיות עם אישה שהיא משלימה כנל לגבי הגבר זה מוסיף ממלא אותך!
"לא טוב להיות האדם לבדו"
בגידול ילדים קשה לנו בלי אישה כי גידול והחינוך הוא בידי האשה וגם הגבר.

ראיתי כאלו שזכו והתרוממו למעלה יותר ויותר ראיתי גם להיפך אז כל אחד בתסריט חייו.
 
נכנסים לנשמה.

זה כבר עניין אחר הקשור לדרך ארץ. (שלא לפגוע אחד בשני).

לעניין הנישואין - אמרתי ואחזור שוב: - אין זוגות לא מוצלחים יש זוגות לא מודרכים.
 
למעלה