איך הם מתלבשים במשחק החיים

talivni

New member
איך הם מתלבשים במשחק החיים../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

תראו, בתור צופה מושבעת של "משחק החיים"
וחובבת גדולה של אופנה... הייתי חייבת להסתכל על איך שהמלבישים מלבישים אותם.... טוב, אני לא מדברת על הבנים שם שמתלבשים בסדר גמור אלא על הבנות.... רותם, יעל ושירן... תראו, ליעל יש טעם (בסדרה כן?) ממש אבל ממש מ-ז-ע-ז-ע!!!!
החל מלבוש חללי מוזר שכזה וחצאיות וכובעים ממש לא קשורים... את שירן בהתחלה הלבישו ממש רע.... עם גרביונים צבעוניים וג'ינסים קצרים... אבל אני חייבת להודות, הטעם ממש השתפר!
אבל רותם..... יש לה טעם..... תמיד אהבתי איך שהיא התלבשה..... לבחורה הזו יש חוש אופנה
מה אתם חושבים??? טלי
 

ToL ToL

New member
וואי את לא צודקת מכמה סיבות!!!

א. לדעתי שירן מתלבשת והתלבשה הכי פצצות היא ורותם יעל בלי שום קשר מכוערת וגם מתלבשת זוועה ליה גם ממש מחריד על הזקנים אני כבר לא מדברת!!!!ריקי גם אהבתי את הסגנון!!!! ב. ארז מתלבש הכי פצצות ואין לי מושג באיזה הקשר להודעה שלך זה בא אבל הוא פשוט חתיך אז סתם !! ג. מלבישים אותם הם לא בוחרות לעצמם את הבגדים יש להן מלבישות!!!כמעט ובטוח!!! ד יש לך שם מדהים!!!!
 
המממ..

את יודעת, לא כל מה שפקצי הוא יפה... שירן מתלבשת כיאה לדמות שלה - פצצת מין. אני אישית לא אוהבת את הסגנון, אך יש להודות שהיא פשוט כוסית...הלבוש הקודם שתיארת פה נשמע לי נורא מגניב.. מכנס קצר וגרביון... ילדותי מתקתק וסקסי. לרותם יש סטייל.. והיא גם יפיפיה. אין מה להוסיף. ליה מתלבשת בהתאם לדמות אותה היא מגלמת : אתן חייבות להבין שהדמות הבתולית, האינטלגנטית והחלקה אותה ליה מגלמת צריכה להתלבש בהתאם: זה אומר - לבוש אלגנטי, מוצנע ופשוט. אני דווקא חושבת שאת הקטע של הלבוש בסדרה הם העבירו חלק לאללה... לבוש יפה ומסוגנן לכולם. כל אחד ומה שמתאים לו, כל צופה וטעמו שלו. אני רואה בדר"כ רק את הרבע שעה האחרונה של הסדרה... זה בידיוק בין נישואים פלוס למופע שנות השבעים
 
למעלה