איך אני משפר את מהירות הפריטה שלי?

ganooov

New member
ואי ניגן עם זאפה. ../images/Emo13.gif

פטרוצ´י מנגן עם דרים ת´יטאר.
 

SUICIDAL FUCK

New member
איך אני משפר את מהירות הפריטה שלי?

אני מנגן כבר שנה ולא מזמן הבנתי שאם אני פורט בטרמולו(פריטה מהירה למעלה ולמטה) אז אני משתמש בכל היד בשביל מהירות ושאני מנסה לפרוט רק עם כף היד אז אין לי מהירות בכלל!! אני מזה נבהלתי! ואני לא מצליח להגביר את המהירות כאילו שיש לי מחסום כזה! מה אני יכול לעשות כדי לשפר את המהירות של הפריטה שלי?
 

yoni162

New member
קודם כל בוא נרגע

תתאמן. לא יכולת לעלות על זה לבד איינשטיין? חשבת שיש איזשהו שיקוי קסמים שגורם ליד שלך לפרוט במהירות של וויברטור? עזוב את זה שזאת בין השאלות הכי שכיחות בעולם, אחרי "איך סאטריאני עושה את השריקה/צעקה/הפלצה הזאת???", גם שכל שאלה אחרת שנוגע לטכניקה מסויימת כמו pinch harmonics או sweeping נענית ב"אימון מביא לשלמות", אז מה בדיוק גרם לך לחשוב שפה זה יהיה שונה? אז נבהלת? יהיה בסדר.
 

SUICIDAL FUCK

New member
אבל היד שלי לא זזה!

אבל אני אשתדל ונראה מה יהיה....אני בפחד! מה עם כל הסולוים והשטויות....אני צריך עוד מהירות...
 

Papito

New member
מהירות זה לא הכל

זה בעצם כלום! תשמע אמנים כמו ביבי קינג, רוני פיטרסון, מאדי ווטרס תשמע כמות של רגש כמו שלא שמעת בחיים שלך, ואין שום מהירות שם
 

נוןעומר

New member
בלהבלהבלה....

מה זה קשור? מהירות זה בטח לא "כלום". מהירות היא כלי לבטא השראה. אפשר לנגן עם רגש גם מהר וגם לאט, כמו שאפשר "לאונן עם הגיטרה" גם מהר וגם לאט. תשמע למשל את רון טל מנגן את chopin´s fantasie impromptu מהירות מסחררת בלי להחסיר רגש, ואחלה גרוב.
 

ganooov

New member
../images/Emo26.gif ../images/Emo13.gif

תראה, יש גם אומנים מהירים עם רגש. למשל - סאטריאני, פייג´, הנדריקס ועוד הרבה. אבל בנאדם - מהירות לא אמורה לעניין אותך עכשיו בכלל.
 

נוןעומר

New member
אולי אני לא מכיר את הנדריקס מספיק

אבל ממתי הוא מהיר??? גם פייג´ לא כ"כ. שוב, לפי המעט שאני מכיר. ומה פתאום "מהירות לא אמורה לעניין אותך עכשיו בכלל"?
 

SUICIDAL FUCK

New member
מזה השטויות האלה?

אני אוהב לנגן מהר כי זה הסגנון שאני אוהב ואני אוהב גם דברים עם רגש ויש מלא אבל ממש מלא דברים במטאל עם מלא רעש עם רגש! אני יודע שזה נשמע מוזר אבל אני מכיר מלא קטעים טובים! ומהירות זה לא אומר בלאגן, מתי תבינו...מה עם פול גילברט, סטיב ואי וכל אלה? הם מנגנים עם איבנז ודברים מהירים והרבה מהם עם רגש.
 

yoni162

New member
טוב...

אז באמת יופי שהם " מנגנים עם איבנז ודברים מהירים והרבה" ו-stuff, אבל בוא לא נהפוך את זה לדיון מפגר. קיבלת את התשובה שלך - תתאמן.
 

qjasf18

New member
אני אמרתי משהו לגבי זה?

מסכים איתך כמעט בכל מילה... תרגע.
 

yoni162

New member
טוב...

אני לא אגיד לך שאתה לא מבין יותר מדי במוזיקה, למרות שאתה באמת לא, אבל הנדריקס הוא באמת לא מה"מהירים", והוא לא היה אפילו בתקופה שלו. אם אתה רוצה לשמוע מישהו מהיר (ועם טעם) שמע את אל די מאולה או אריק ג´ונסון.
 

נוןעומר

New member
אני מוצא גם את ואי

עם רגש ובטעם. אגב, אני מכיר רק את passion and warefare ואת הדיסק G3 בהופעה. ןתחפש את הקטע ההוא של רון טל.
 

ELP

New member
רק שתדעו... סטיב ואי

בגיל 15 שלח מכתב לפראנק זאפא שבו הוא אומר לו "שלום זאפא, קוראים לי סטיב ואי, אני בן 15 ואני מנגן יותר טוב ממך", זאפא החליט להזמין אותו, וכשסטיב ואי ניגן בגיל 15 מול זאפא, זאפא אמר "וואלה, הילד מנגן יותר טוב ממני" . זה אמור לתת לכם את הפרספקטיבה לגבי האיכות של סטיב ואי.
 

qjasf18

New member
ומי אתה?

יש קטעים של הנדריקס שהם מהירים. וכן, ההבנה המוזיקלית שלי גבוהה משלך. תפסיק להיות paternal כזה, בסדר?
 
למעלה