אכן, משהו כאן לא נשמע בסדר
דבר ראשון, כמו שטל אמר, קריסטל מגיע כבר אם התכונות לבד, ואין צורך לכשף אותו בעזרת טקס או משהו מסובך... עכשיו לבעיה.. את אומרת שזה היה טקס לאיזון אנרגטי, הגנה ואיזון.. טוב, דבר ראשון.. איזה קריסטל זה? אולי זה קריסטל שיש לו תכונות חזקות שיש לך בתוכך כגם ככה חזקות וזה גורם עוד יותר לאנטי-איזון, כך שאולי הקריסטל ביכלל לא טוב בשבילך? אם את מרגישה שהוא מזיק לך... גםלי פעם קרא.. שממש הרגשתי נזק מהקריסטל.. בדרך-כלל אני מרגיש קצת חוסר אנרגיה, או השגת מטרה ואז אני מטהר וטוען שוב באנרגיה.. אני לא מבין איך זה הגיוני שטיהרת אותו כמה פעמים והוא עדיין ספוג שליליות... ואז חשבתי על כמה דברים..: -אולי הדרך בא את מטהרת את הקריסטל לא טובה.. -אמרת שנזקקת לו הרבה מאוד, אז אולי הקריסטל למד לקבל ממך אנרגיה שלילית בטיהור, ואז כאילו את שולחת עליו אנרגיה שלילית.. והוא לא מתנקה... -אולי הקריסטל לא טוב (בשבילך) -אולי הקריסטל נהרס משימוש לא נכון (טיהור בשמש\מים, גרם לו לההרס) טוב, אני לא ממש יכול לעזור לך בלי קצת פרטים... לפחות סוג הקריסטל..?\סוג הבעיה\צורך\מטרה... *עוד משהו.. לקריסטלים יש הרבה מאוד תכונות, אבל בכול זאת כדי שהקריסטל "יעבוד טוב צריך לעשות משהו קטן.. אפשר לתת תכונות, או יותר נכון מטרות.. לקריסטל.. פעם הבעה אל תעשי טקס ותבזבזי זמן וכוח יתר.. הדבר הוא פשוט, נגיד שיש לי הרצאה להרצות.. ואני לא טוב בלדבר\לתקשר וכו'.. אז החלטתי להישתמש באגת בלו-לייס (זו אבן טובה לזה ביגלל שהיא מרגיע מאוד, עוזרת לאנשים להתבטא ולדבר טוב ו"קל יותר, עוזרת להיפתח.. ואפילו יש לה תכונה שמונעת לדבר שטויות, או לא לדבר יותר מדי..) אז לוקחים את האבן, דבר ראשון מטהרים.. אחרי זה אפשר כמה דברים.. אפשר לשים את האבן בידיים ולדמיין את האבן מקבלת אנרגיות של כושר דיבור טוב, ביטחון וכו'.. וגם לדמיין איך היא עוזרת לנו וכול זה.. כאילו להגדיר את השימוש שלה. אפשר גם לקחת את האבן בשני ידיים להיתרכז בה, ולנשוף עליה.. תוך שליחת אנרגיות מהנשיפה, כאילו לדמיין את האנרגיות\הגדרות הנשלחות יוצאות מהגוף שלנו ונספגות באבן.. אפשר לעשות מדיטציה, כך שהאבן ממוקמת ליד ומקבלת אנרגיה מהשמש, ואנחנו תוך מדיטציה ובעזרת אור השמש מגדירים את האבן.. אפשר גם לשים את הידיים באלכסון לאבן, אבל שלא יסתירו את השמש.. זה נקרא תיכנות\הגדרת האבן\קריסטל.. ובמקום לעשות טקס מסובך, עושים את זה.. קל יותר, שימושי יותר.. וטוב יותר.. כמובן שאפשר להפוך את זה לטקס אבל אני לא ממליץ לעשות אתזה כול שני וחמישי, אם זו אבן שאת תענדי על גופך וזו תהיה כאילו האבן "העיקרית" שלך אז כן, טקס מומלץ, ככה ההגדרה תהיה טובה ואז צריך רק לנקות אותה משלילה ולטעון באנרגיות טובות.., גם, לא להגדיר כטקס.. פשוט ללכת למקום טוב ויפה שקשור עלייך, להדליק איזה כמה נרות, לשרוף כמה דברים.. הבייסיק.. כדי להוסיף לאוירה ולאנרגיות כוח. יש לציין שאחרי הגדרת מטרות האבן, אם הטיהור המטרות ירדו, אלה אם כן תעבדו אל האבן ככה במטרה לשמור על לפחות חלק מההגדרה או יותר נכון להגיד: לגרום לאבן להיות שייכת לך. אבן שעונדים או משתמשים בא הרבה רצוי לטהר כול שבוע.. אבל גם ללכת לפי האינטואיציה..