איימן עודה האמיתי !!! דעותיו אותם משמיע רק בערבית

צדוק 30

New member
איימן עודה האמיתי !!! דעותיו אותם משמיע רק בערבית


מי הוא ו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה
בכתבה זו נגלה את פרצופו האמיתי שהאזרח הישראלי התמים אלה שלוחצים לו ידיים ומחבקים אותו לא מכרים איימן עודה האמיתי את איימן עודה האמיתי נכיר כאשר הוא מדבר ערבית
בריאיון שהעניק לערוץ הלבנוני 'אל־מיאדין' המזוהה עם חיזבאללה בשנת 2018, פיתח עודה תיאוריית קונספירציה שלפיה ישראל מעוניינת בגירוש ערביי ישראל, בדיוק כשם שבשאר אל־אסד גירש אוכלוסיות שונות מסוריה במהלך המלחמה במדינה. את ההשראה לתיאוריה קיבל ממאמר שפרסם פרופ' זאב שטרנהל ב'הארץ'. עודה ציטט את דברי שטרנהל שלפיהם "ישראל עברה מפשיזם לשלב הראשון של הנאציזם". לדברי יו"ר הרשימה המשותפת, הדברים השאירו עליו רושם עצום והוא נסע לביתו של שטרנהל כדי לרדת לעומקם.
"ביקשתי שיבהיר לי את הדברים", סיפר עודה, "והוא אמר לי שהנאצים בשלב הראשון לא ביקשו לשרוף את היהודים אלא לפגוע בזכויות שלהם, וביקשו לעודד הגירה מרצון. רק בשנת 1938 דיברו על תורת הגזע באופן חוקי ומימשו אותה, ולאחר מכן הייתה מלחמת העולם השנייה נגד היהודים. פרופ' שטרנהל אמר שמה שמכונה אפליה אתנית נמצא במדינת ישראל, והוא מדבר על הפלסטינים שנשארו במולדת (כלומר, ערביי ישראל).
"לפני עשר שנים אי אפשר היה לחשוב על גירוש האזרחים האלה מהמדינה. אבל היום, בעקבות האווירה הגזענית, איבוד הלגיטימציה של האזרחים הערבים והימצאותו של נשק בתוך הערים והכפרים הערביים, ובהקשר של מה שקורה בסוריה והעובדה שיש מיליוני פליטים – באווירה הזאת האזרחים הערבים יכולים להימצא במצב מסוכן שכזה (כלומר, גירושם מישראל)". כלומר, לפי עודה, ישראל בראשות נתניהו מקדמת מציאות שבה אזרחיה הערבים עלולים להימצא באותו מצב של הפליטים מסוריה.
https://www.makorrishon.co.il/news/211575/  

 
למעלה