איזה קטע...
היי שמעו איזה קטע היה לי כרגע... אני מסתכל החוצה מהחלון בבית כי שמעתי חתול מעצבן שהנחתי שהוא תקוע על העץ חתול אולי לא מצאתי אז זה בטח היה אחד שברח מכלב... אבל מה שכן מצאתי זה אדם שאוסף צבע עם מעדר מהכביש
הכלי של הצבע הלבן בטח נפל למסכן והכל נשפך ועשה כתם לבן גדול על הכביש והוא מנסה לאסוף את הצבע בחזרה לכלי עם המעדר
לפחות כמה שהוא יכול... הייתי רוצה לצעוק לא שלא צריך לבכות על לבן שנשפך אבל לא נראה לי שהוא היה נהנה מהבדיחה... בכל אופן עכשיו אני עסוק בלצפות במסכן מנסה להקטין את הכתם הלבן ע``י איסוף הצבע בעזרת מעדר... מה שיכול להיות מאוד מצחיק
נראה לי שהוא לא שמע על צינור יכול להיות? מה דעתכם כדאי לי להגיד לו פשוט לקחת צינור של מיים ולשטוף או להנות מלהסתכל עליו??? בכל אופן זאת בדיחה טובה כי אני אזכר בה כל פעם שאני אסתכל על הכתם ולא רק עכשיו שאני רואה את זה 
היי שמעו איזה קטע היה לי כרגע... אני מסתכל החוצה מהחלון בבית כי שמעתי חתול מעצבן שהנחתי שהוא תקוע על העץ חתול אולי לא מצאתי אז זה בטח היה אחד שברח מכלב... אבל מה שכן מצאתי זה אדם שאוסף צבע עם מעדר מהכביש