בקשר לספארק
מעניין כמה תקבלו ב stress test של הספארק. בינתיים אנשים שאני מכיר ואני קיבלנו ממש מעט, אבל זה לא הרבה אנשים, אחרי הכל - אני 18% ראסטות גם משהו כזה וחבר שלי ששכנעתי אותו לעשות קיבל בכלל 8% כאשר הממוצע לגיל 18 הוא 60%. תעשו אני רוצה להבין מי דפוק - אני או הספארק. בעצם כאשר זו הבחירה אז כמובן שאני דפוק. הספארק לא יכול להיות דפוק. shine