איזה קטע...

  • פותח הנושא tenen
  • פורסם בתאריך

MERD!

New member
עוד יותר יש!

עשיתי את המבחן בתור הומו עם תשובות שלי ויצא.....:) I`m more gay then gay!!!! :) You are 66% GAY! The typical gay-man is only 50% gay
 
בקשר לספארק

מעניין כמה תקבלו ב stress test של הספארק. בינתיים אנשים שאני מכיר ואני קיבלנו ממש מעט, אבל זה לא הרבה אנשים, אחרי הכל - אני 18% ראסטות גם משהו כזה וחבר שלי ששכנעתי אותו לעשות קיבל בכלל 8% כאשר הממוצע לגיל 18 הוא 60%. תעשו אני רוצה להבין מי דפוק - אני או הספארק. בעצם כאשר זו הבחירה אז כמובן שאני דפוק. הספארק לא יכול להיות דפוק. shine
 

Super giRl

New member
אה ויש לי שאלה

מה הקטע של הספארק עם קנדים???? בדיחה פרטית או משהו??
 

kirk hammet

New member
את לא מבינה כלום.

סתם. זה הפירוש שלי לעניין הזה עם הקנדים - איזה שפה מדברים בקנדה ? צרפתית. עכשיו , איזה עם מדבר צרפתית ? הצרפתים ! ומה הצרפתים ? חרא של עם (כמו שיצפאן אומר!) ! אז מכך - הקנדים חרא של עם , וקנדה חרא של ארץ
 

luka

New member
וואלה?

איזה יופי אחלה דבר לי קרה משהו אחר שלי היה מעצבן ניכנסתי לפורום ורק בשביל לקרוא הודעה אחת לקח לי שעתיים יודע למה? כי לא היו פסיקים נקודות משהו וזה היה מבלבל ממש ממש מבלבל. איש- פסיקים: , . : ; משהו אי-אפשר להבין כלום
 
למעלה