איזה כיף לראות פורום פעיל

הוספתי כבר עוד קישורים

מפרי מאמציו של גיא, ובהמשך יתוספו עוד. מה משעכב אותי זה לא רק זמן (שאין) אלא גם הקטגוריות לתוכם אני מכניס את הקישורים. יש יותר מדי אפשרויות.
 

SuperGirl 25

New member
סליחה, לא שמתי לב ו...

תמיד יש את קטגוריות ה"כללי" שאפשר להכניס לשם אתרים הרלבנטים לכמה נושאים, כפי שהציעה עוסית1. קח את הזמן, אבי. לילה טוב (לא נראה לי שיהיה כזה
)
 

עוסית1

New member
אבי, האתר שגיא ציין

http://atar.mscc.huji.ac.il/~mb/hsites.htm הוא דוגמה טובה למה שהתכוונתי. אפשר פשוט לשבץ אותו כפי שהוא.
 
אישית אני לא אוהב

קישור "כללי". אני מנסה "לחלץ" אתרים מעניינים ורלבנטים ולהכניס אותם כקישור יחודי. בקיצור, אני מנסה לעשות לכם את החיים יותר קלים. מה אכפת לכם?
 

swguy

New member
מדובר בדף אינטרנט שריכז

מנחם בירנבוים מהאונ' העברית ויש בו מאות לינקים מסודרים לפי נושא...
 

swguy

New member
../images/Emo3.gif עוד שני קישורים אפשריים...

נתינה בתבונה - אתר המרכז מידע על כמעט כל עמותה ואגון מתנדבים אפשרי בישראל:http://www.givingwisely.org.il/Hebrew/index.html אתר נפלא של אוניברסיטת וושינגטון שמרכז מאות ואולי אלפי קישורים מקצועיים לעו"סים לפי נושא (מומלץ בחום!): http://gwbweb.wustl.edu/library/websites.html
 

דור לוי

New member
שיהיה ../images/Emo50.gif +../images/Emo91.gif קצת קישורים

שיהיה בהצלחה בפורום החדש! הלוואי והמצב הכלכלי/חברתי/בטחוני לא היה מצריך לכ"כ הרבה עובדים סוציאליים, אבל כמו שזה נראה כרגע - הצרכים עוד יגדלו (לא ברור לגבי התקציבים). בכל מקרה, בעקבות פניות שהיו בפורום רפורמה כלכלית הוספתי פינה שמיועדת למידע לאנשים שמחפשים רפורמה בחייהם האישיים. כך למשל ריכזתי שם קישורים על עמותות העוזרות בהלוואות ללא ריבית, ייעוץ משפטי חינם, מאגרי מידע על עמותות וגמ"חים וכד'. ייתכן שתמצאו בכך עניין ושימוש.
 
תודה לך

על הברכות והקישורים. מדיניות כלכלית ללא ספק קשורה למצב החברתי, ואני חושש שלא שמים עליה מספיק דגש בהכשרה שלנו.
 

דור לוי

New member
לדעתי זה שני צדדים של אותו הדבר

כשמנסים להאבק לטובת מטרה כלשהיא חשוב להבין את התאוריה. אולי כדאי לדעת שיש כמה תאוריות? יש כלכלנים שכבר מתחילים לבקר את לימודי הכלכלה. חלקם מודים שמדובר באידאולוגיה. כשמדברים בדמגוגיות - חשוב להבין מה עומד מאחוריהן. האם יש קשר ומהו בין שיוויון וצמיחה?
 
למעלה