הוא מתקרב!!!!!!!!!מאוד!!!!! עוד שבועיים מאתמול!!!!!!! וגם היום עוד שבועיים!!!! וגם ממחר עוד שבועייים!!!! לא לא לא לא!!!!! 2,3,4 לפברואר תאריך מגעיל!!!!!!!!!!אהההה!!!!
יש כמה חוקים מותק!!!לא הכל מותר!!!תדעי שאני עדיין אשקיף עלייך מהנגב......יש לי סוכנים חשאיים בכל פינה בראשון ובפורום ובישראל ובעולם............את לי הזהרתי כבר..אבל הוא חמוד
אפשר לסמוך עליו...עלייך...ארמ....
אל תעשי דברים אסורים כי אח"כ לא תקבלי אותו שוב..........