איזה יבש

LaLyBLooM

New member
איזה יבש

טוב בטח כולם בבית ספר... חחח מן הסתם לא יצאתי בסוף כי הרגע קמתי!! זה מה שמקבלים שרואים את גלובוס הזהב בשידור חי והולכים לישון ב6 בבוקר
 

Dani Ryan

New member
בוווו....

16?
לא נורא.....העיקר היה 1... וארמ...הוא נכנס למצעד של רדיו MTV מקום 21 אבל נכנס... וone love מקום 6
 

LaLyBLooM

New member
מקום 21 זה לא מקום

21, 22, 23, 24, ו25 זה חדשים לשיפוטכם אז הוא עוד לא נכנס... וואי, איזה יופי, זה אומר שאחרי שSORRY יכנס יהיו לבלו שני שירים במצעד
 

Dani Ryan

New member
חה!

אני לא בבית ספר
one love 4 the mothers prideeeeeee one love for 4 the times we crieeeeed... lalalala...
 

Dani Ryan

New member
בוווווווווו../images/Emo7.gif

הוא מתקרב!!!!!!!!!מאוד!!!!! עוד שבועיים מאתמול!!!!!!! וגם היום עוד שבועיים!!!! וגם ממחר עוד שבועייים!!!! לא לא לא לא!!!!! 2,3,4 לפברואר תאריך מגעיל!!!!!!!!!!אהההה!!!!
 

ניקי בי

New member
ייייייישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

או מיי גאד!!!!!!!!! איזה כיף....!!!!!!!!!!!!!
 

Dani Ryan

New member
../images/Emo11.gif*אההההההמ*

יש כמה חוקים מותק!!!לא הכל מותר!!!תדעי שאני עדיין אשקיף עלייך מהנגב......יש לי סוכנים חשאיים בכל פינה בראשון ובפורום ובישראל ובעולם............את לי הזהרתי כבר..אבל הוא חמוד
אפשר לסמוך עליו...עלייך...ארמ....
אל תעשי דברים אסורים כי אח"כ לא תקבלי אותו שוב..........
 
למעלה