אני מרשה לך רק קצת טובבבב במובן של טובבבב כי זה הרי טובבבב...אבל שתדעי שאת הטובבבב האמיתי לא מחליפים כי הוא נמצא אצלי....ואצלך זה טובבבב המזוייף...אבל את לומדת..בקיצור...אני מרשה לך קצת טובבבב
זאת אומרת שהראש שלך לא תקין!!!!!!! חה!!!שאני אשאיר את לי עם מישהי בעלת ראש לא תקין??? שאני לא אחשוב אפילו על ההפרעות שיש לך בקשר ללי........ מעשים מגונים...גרררר....תיזהרי