איזה בידור זה היה.

romi 5

New member
גם אני

והייתי שמחה אם היה לי עם מי להתכתב גם בשעה 5 בבוקר
 
פתאום ראיתי את העולם דרך עיניים

ערביות
הסבתא שלא הגישו לה קפה בקניון באמתלה מטומטמת שנפל המחשב, ההתייחסות המתנשאת של היהודי כלפי הערבייה, השאלה המגעילה של הסב "אתם ערבים ידידותיים ?" (כאילו מדובר בבעלי- חיים) ועוד... אם אילו התחושות והחוויות של הערבים בישראל, אין פלא שהם מלאי שינאה כלפינו. אפשר להיות אנושיים ואפילו רצוי , זה לזה בתוכינו, וגם כלפי שכנינו. האשה הערבייה ערכה לבנו של שון מסיבה מפוארת ליום- הולדתו, מבלי שהוא ינקוף אצבע לסייע, ויחד עם זאת הוא לא היסס להערים קשיים, ובסוף כשניקתה את ביתו(!!!!!!), היה לו קשה" ב- 18:30 בערב" להאזין למוסיקה ערבית, והוא עוד אמר לה בחוצפתו:"עשית מסיבה כ"כ יפה למה את מקלקלת"(הכושי עשה את שלו, עכשיו שיחזור לפינה שלו בדממה ויחכה למטלה הבאה) - מגעיל!!!!!!!
 

מחשבות

New member
אין סיכוי. הוא גר ברחוב שכולם

חושבים שם כמותו והיום הוא גיבורם הרשמי.
 

מחשבות

New member
ממש כך. אחת הטעויות הגדולות

שהמדינה שלנו עשתה זה אי ההשקעה בערביי ישראל. היינו יכולים למצוא בהם ידידים גדולים, שהיו עושים את רוב העבודה בשבילנו עם הפלשתינאים.
 

מחשבות

New member
לא קראתי, אבל אני מניח שלאחר

שהתחקירנים בדקו מי זה הבעל היהודי, כבר לא היה צריך הרבה מניפולציות כדי להביא לפיצוף - מקסימום איזה אום-כולתום קטן.
 
ואפרופו טלויזיה אתמול בערב.

מישהו ראה את התוכנית של דודו טופז? התארח שם אבי ביטר וסיפר שהוא הגיע לפת לחם אחרי שהתפרסמו כתבות בעיתון, לפיהן הוא מואשם בגניבה מתיקים ובזיוף דולרים. הסתבר שהוא לא אשם אבל מאז הוא לא מוזמן יותר לתוכניות טלויזיה ולהופעות. אני לא מכירה אותו. לא שמעתי אותו מעולם שר. ראיתי בעיקר פארודיות עליו אבל זה היה סיפור נוגע ללב וחומר למחשבה על כוחה של התקשורת.
 

NewH

New member
אמרת דודו טופז...

משמע לא ראיתי. אין סיכוי שאני אתקרב לתוכניות שלו.
 
כן... גם אני לא מחובבות

דודו. זפזפתי ונפלתי עליו בדיוק בקטע הזה. הסתקרנתי וצפיתי. זה היה כמו סרט תורכי. רק שהפעם מהחיים.
 
למעלה