אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול

אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
 

down under

New member
דרך אגב, בחזור אמרתי לעצמי שאקח מה שיבוא

אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
דרך אגב, בחזור אמרתי לעצמי שאקח מה שיבוא
קודם בתחנה שממול ההגנה. הגיע ראשון אוטובוס בקו 104.
נסיעה של 4 או 5 דקות עד לאזור לילנבלום ומשם 5 דקות הליכה למכונית שחכתה לי בסבלנות.

ולמי שדואג, שתיתי במצטבר בין השעות 17:30 ל-18:30 כ-2.5 עד 3 מנות אלכוהול. בירה שליש, מנה ויסקי וצ'ייסר וודקה.
למכונית שלי נכנסתי ב-20:40, שעתיים + לאחר השלוק האחרון.
בשעה מתפרקת בממוצע מנת אלכוהול, כך שגם אם שוטר היה מבצע לי בדיקת ינשוף היה לי לכל היותר קריאה של בין 50 ל-120 כשמותר דה יורה 245 ודה פקטו 290.
 

אורי404

New member
תודה קובי על השיתוף בנסיעה, באוכל ובשתייה


אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
תודה קובי על השיתוף בנסיעה, באוכל ובשתייה

לגבי הרכבת בתחנת זכרון יעקב; עד כמה, שאני זוכר. בעבר כתבו כאן בפורום, שחלק מהרכבות, שמסיימות בבנימינה, ממשיכות לזכרון יעקב עבור עצירה תפעולית.
 

down under

New member
חן חן לאורי על התודות

אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
חן חן לאורי על התודות
ושאלה לי למי שיודע, האם הבניין המוזר של אגד חיפה, זה שבנוי בסגנון ברוטליסטי (בניין בן 12 קומות נטו שהראושנה היא בגובה של בערך קומה 5 או 6 מעל בת גלים)
נטוש?
כי היום בשעה 19:15 הוא היה חשוך לחלוטי חלוטין. לא חשוך, לא חשוך לחלוטין אלא ממש חשוך לחלוטי חלוטין. לא הגיוני שבשעה 7 בערב אין ולו עובד אחד שעושה שעות נוספות או
עובדי נקיון או מישהו שאפילו בא לקחת משהו שהוא שכח שם, שום כלום ושום שמיר או שום בצל.
לכן יש לי חשד שהבניין הזה ננטש. צדקתי?
 
התחנה ננטשה כולל הבנין הגבוה

חן חן לאורי על התודות
ושאלה לי למי שיודע, האם הבניין המוזר של אגד חיפה, זה שבנוי בסגנון ברוטליסטי (בניין בן 12 קומות נטו שהראושנה היא בגובה של בערך קומה 5 או 6 מעל בת גלים)
נטוש?
כי היום בשעה 19:15 הוא היה חשוך לחלוטי חלוטין. לא חשוך, לא חשוך לחלוטין אלא ממש חשוך לחלוטי חלוטין. לא הגיוני שבשעה 7 בערב אין ולו עובד אחד שעושה שעות נוספות או
עובדי נקיון או מישהו שאפילו בא לקחת משהו שהוא שכח שם, שום כלום ושום שמיר או שום בצל.
לכן יש לי חשד שהבניין הזה ננטש. צדקתי?
התחנה ננטשה כולל הבנין הגבוה
נשארו רק חנויות "בחורות ערומים זה חולירע", חניה למיטיבי לכת למבקרי רמבם (10 שח במקום 20 בחניות היותר קרובות)
ושלט המעיד על בנית משאבת ביוב אזורית

מעניין מה מתוכנן לעשות מהמקום?
 

down under

New member
תודה על התשובה

התחנה ננטשה כולל הבנין הגבוה
נשארו רק חנויות "בחורות ערומים זה חולירע", חניה למיטיבי לכת למבקרי רמבם (10 שח במקום 20 בחניות היותר קרובות)
ושלט המעיד על בנית משאבת ביוב אזורית

מעניין מה מתוכנן לעשות מהמקום?
תודה על התשובה
 

down under

New member
עוד הערה על החוויה אתמול

אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
עוד הערה על החוויה אתמול
והזדמנות לגיטימית להקפיץ.
בנסיעה הקצרה במטרונית מסך המידע לא עבד וכל הזמן היה כתוב רק התאריך והשעה אבל לא מה היא התחנה הבאה.
בנוסף כן היה כתוב "אין תקשורת" (או משהו בסגנון).

בעיה אחרת שראיתי במטרונית היא למטרוניות שנוסעות דרומה ברח' בן גוריון.
היו כלי רכב שנכנסו לנתיב שלהן, לא, לא לגנוב נתיב אלא במאונך, כלומר בשל הפקק בבן גוריון מכונית שבאה מרח' ההגנה או יפו או אחד הרחובות האחרים
המקבילים לים ושמובילים מדרום לצפון ואשר המכוניות שבאו מהרחוב הזה פנו ימינה לבן גוריון לכוון מקדש הבהאים, מכונית כזו נכנסה לצומת לא פנוי והפריעה
למטרונית שבאה מצפון חיפה להמשיך למרכזית חוף הכרמל.
בכוון שלנו למרות הגודש הנוראי של כלי הרכב המטרונית נסעה חלק. זה בעיקר בא לידי ביטוי בנסיעה משמלא לתנועה הן בדרך המגינים ובעיקר בדרך העצמאות.
שם היה ממש גודש רציני לכוון צפון (קריות, עכו ונהריה) ואילו נתיב המטרונית היה פנוי.

באוטובוס בו נסענו, חוץ ממני והחבר לעבודה היו בקושי עוד 5 או 6 נוסעים. קצת מוזר בשביל שיא שעות הלחץ (בערך ב-17:20).
 

down under

New member
משמאל (משמלא צ"ל משמאל)

עוד הערה על החוויה אתמול
והזדמנות לגיטימית להקפיץ.
בנסיעה הקצרה במטרונית מסך המידע לא עבד וכל הזמן היה כתוב רק התאריך והשעה אבל לא מה היא התחנה הבאה.
בנוסף כן היה כתוב "אין תקשורת" (או משהו בסגנון).

בעיה אחרת שראיתי במטרונית היא למטרוניות שנוסעות דרומה ברח' בן גוריון.
היו כלי רכב שנכנסו לנתיב שלהן, לא, לא לגנוב נתיב אלא במאונך, כלומר בשל הפקק בבן גוריון מכונית שבאה מרח' ההגנה או יפו או אחד הרחובות האחרים
המקבילים לים ושמובילים מדרום לצפון ואשר המכוניות שבאו מהרחוב הזה פנו ימינה לבן גוריון לכוון מקדש הבהאים, מכונית כזו נכנסה לצומת לא פנוי והפריעה
למטרונית שבאה מצפון חיפה להמשיך למרכזית חוף הכרמל.
בכוון שלנו למרות הגודש הנוראי של כלי הרכב המטרונית נסעה חלק. זה בעיקר בא לידי ביטוי בנסיעה משמלא לתנועה הן בדרך המגינים ובעיקר בדרך העצמאות.
שם היה ממש גודש רציני לכוון צפון (קריות, עכו ונהריה) ואילו נתיב המטרונית היה פנוי.

באוטובוס בו נסענו, חוץ ממני והחבר לעבודה היו בקושי עוד 5 או 6 נוסעים. קצת מוזר בשביל שיא שעות הלחץ (בערך ב-17:20).
משמאל (משמלא צ"ל משמאל)
 

Rubim88

New member
יתכן שהרכבת בזכרון

אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.

היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.

השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.

הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.

הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.

מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.

כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.

הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.

אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.


יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.

החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!

עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
יתכן שהרכבת בזכרון
קשורה להכנה של הרכבת למזג האוויר, או יותר מדויק יישום של "יועמדו רכבות בכוננות." מההודעה לעיתונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה