down under
New member
אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.
היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.
השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.
הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.
הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.
מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.
כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.
הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.
אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.
יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.
החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!
עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.
אחר צהריים רוויי בשר ואלכוהול
לכן חייבים רכבת.
חבר טוב שעובד בחיפה וגם בת"א, לסירוגין, הציע לי כבר מזמן לבוא לאכול איתו במעיין הבירה שבעיר התחתית בחיפה.
אנו בערך אחת לשנה נפגשים שם.
היות וגם ידעתי שאני אשתה שם, ולא מעט, וגם סערה וסופה ושלגים בחרמון ודגים עפים על העצים וכו' וכו' הוא שכנע אותי, די בקלות, לקחת רכבת מת"א לחיפה.
השארתי את המכונית בחניון העבודה ולקחתי מונית שירות (באמת שרציתי אוטובוס אבל התבלבלתי בכוון התחנות של קו 16,104,204 באלנבי [הלכתי דרומה במקום מעט צפונה])
ולכן האפשרות הסבירה היחידה היתה לעצור מונית שירות של קו 16 שבאותו רגע עברה באלנבי בכיכר המושבות.
נסיעה של 5 דקות ואני בפתח תחנת תל אביב ההגנה.
השעה היתה 15:40 והרכבת הבאה לחיפה היא הרכבת המהירה-ישירה של השעה 15:48.
יופי, מספיק לכוס קפה במזנון שבלובי התחנה. לידיעת הגולש רוקד ריקודי עם ומדינה, הם מקבלים אשראי גם על סכומים הקטנים מ-20 ₪. יופי, ניצלתי גם את זה.
הרכבות באותן 8 דקות שהמתנתי די דייקו, לכל היותר שתי דקות איחור.
הרכבת מבאר שבע לנהריה, זו שמבחינתי משמשת כרכבת מהירה-ישירה מת"א ההגנה לחיפה בת גלים/מרכז, תכף תבינו למה הכוונה, הגיעה בפחות מדקה איחור ויצאה לדרכה
בבערך שתי דקות איחור.
הנסיעה לחיפה עברה חלק ואז החבר הציע שארד במקום בחיפה מרכז בבת גלים, אלך אליו לבניין וניסע ביחד בחיני חינם או בחינם חינמוביץ' במטרונית.
לקחנו את קו 1 של המטרונית שהגיעה תוך פחות מ-3 דקות המתנה בצומת הענק שליד בת גלים/רמב"ם/הכניסה לרח' יפו.
נסיעה קצרצרה של 6 או 7 דקות ואנו עוקפים משמאל את כל הפקק שהיה על דרך העצמאות לכוון צפון המדינה. מהתחנה שירדנו ועד למסעדה שתי דקות הליכה בקושי.
מה שכן, קור איימים היה בחיפה. ממש קור מקפיא עצמות.
כטוב ליבנו בבשר, בירה, ויסקי, וודקה העברנו את הזמן בסבבה ואז הגיע הזמן לחזור למדינת ת"א.
הליכה של 3 דקות לתחנת חיפה מרכז השמונה והמתנה מרגיזה קצת מ-18:40 ועד 19:11 לרכבת המהירה-ישירה (שלא בדיוק היתה כזו) לת"א.
היא הגיעה בדקה איחור ויצאה לדרך בין 2 ל-3 דקות אחר הזמן. עדיין זה מעולה, לא טוב אלא ממש מעולה יחסית למה שאני זוכר משנים קודמות.
אממה?
מחדרה ועד ת":א היא די קרטעה ואפילו עצרה לשתי דקות באזור בית יהושע ואז נסעה כל הדרך בין 50 ל-80 קמ"ש בלבד עד האונ' מרכז הירידים.
זה היה מערך של או 4 או 5 שלישיות של IC3.
לת"א הגיעה הרכבת בבערך 8 דקות איחור ולהגנה היא כבר הגדילה את האיחור ל-10 דקות. עדיין לא נורא ובטח שלא קטסטרופה אבל חבל.
דוקא לחיפה התחיל מעולה.
יש לציין שהרכבת לחיפה של שעה 15:48 היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, רכבת סימנס.
הרכבת מנהריה לב"ש (שמבחינתי היא מחיפה עד ת"א) היתה בקושי בשליש תפוסה.
החניונים בבית יהושע ובחדרה היו גדושים לא עד גדותיהם אלא עד האמ אמ אמא של גדותיהם. מדהים ממש.
כנ"ל בבנימינה שבה ראיתי אנשים חונים, ולא אחד או שניים אלא מעל 20 מכוניות, בשדה הממוקם כמעט 10 דקות הליכה מלובי התחנה!!!
עוד משהו מוזר, בתחנת זכרון הן בהלוך והן בחזור ראיתי מערך קומתיים ממתין במסילה השלישית.