אחרי

שחר 33

New member
אחרי

3 ימים שהייתי בבית חולה בהם הבעתי את משנתי. עכשיו, תקבלו אותי במיננונים הרבה יותר סבירים. חוזר לעבודה.... (שימחה וצהלה לליכודניקים...הבמה שלכם...גם המדינה...או מה שנשאר ממנה) צ´או, צ´או. שלכם, שחר 33
 

נגה...

New member
ו "ירושלים" " צהלה ושמחה

עם גילוי הפרקליטה המדליפה. מחל לאריק, מחל לאריק..רות שומע??!! רות עבור....
בוקר נגה.
 

noati

New member
יופייייייייי../images/Emo140.gif שבריא אתה ../images/Emo141.gif

בוקר טוב
עבודה נעימה
ויום נפלא
 

סי4

New member
../images/Emo42.gif תהיה בריא!!

קודם כל..... טוב לשמוע שאתה בריא... אבל..... אולי תוכל לקבל הארכת " חופשת מחלה"?..... כלומר..... נקח מה" חופשת מחלה של המדינה" וניתן לך.... ככה תוכל לשבת בבית ולהמשיך עם הבעת משנתך... חשוב מאוד ואתה עושה את זה יותר טוב מטוב! או לפחות תביא מחליף!!!!!!!!! יום מקסים, רגוע ובריא לך
 
למעלה