3 ימים שהייתי בבית חולה בהם הבעתי את משנתי. עכשיו, תקבלו אותי במיננונים הרבה יותר סבירים. חוזר לעבודה.... (שימחה וצהלה לליכודניקים...הבמה שלכם...גם המדינה...או מה שנשאר ממנה) צ´או, צ´או. שלכם, שחר 33
קודם כל..... טוב לשמוע שאתה בריא... אבל..... אולי תוכל לקבל הארכת " חופשת מחלה"?..... כלומר..... נקח מה" חופשת מחלה של המדינה" וניתן לך.... ככה תוכל לשבת בבית ולהמשיך עם הבעת משנתך... חשוב מאוד ואתה עושה את זה יותר טוב מטוב! או לפחות תביא מחליף!!!!!!!!! יום מקסים, רגוע ובריא לך