לא טוב כמו הראשון, אבל בסדר, איזה סרט המשך יותר טוב מהראשון?
כלומר, אתם יודעים. חוץ מ"שליחות קטלנית 2" שהיה יותר טוב מ"שליחות קטלנית" ו"האביר האפל" שהיה יותר טוב מ"באטמן מתחיל", אבל חוץ מזה זהו.
העיקר היה סרט טוב ואהבנו ונהנינו.
סה"כ עמד בציפיות הגבוהות ממנו.
לפחות בעיניי.
צפה בקובץ המצורף 145504