אחלה סרט.

Sun of Nations

Well-known member
לא טוב כמו הראשון, אבל בסדר, איזה סרט המשך יותר טוב מהראשון?

כלומר, אתם יודעים. חוץ מ"שליחות קטלנית 2" שהיה יותר טוב מ"שליחות קטלנית" ו"האביר האפל" שהיה יותר טוב מ"באטמן מתחיל", אבל חוץ מזה זהו.

העיקר היה סרט טוב ואהבנו ונהנינו.

סה"כ עמד בציפיות הגבוהות ממנו.

לפחות בעיניי.

7575i9ok.png
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא טוב כמו הראשון, אבל בסדר, איזה סרט המשך יותר טוב מהראשון?

כלומר, אתם יודעים. חוץ מ"שליחות קטלנית 2" שהיה יותר טוב מ"שליחות קטלנית" ו"האביר האפל" שהיה יותר טוב מ"באטמן מתחיל", אבל חוץ מזה זהו.

העיקר היה סרט טוב ואהבנו ונהנינו.

סה"כ עמד בציפיות הגבוהות ממנו.

לפחות בעיניי.

צפה בקובץ המצורף 145504
רמבו היה טוב יותר ממשחק הדמים.
נדמה לי שגם מת לחיות 2 היה טוב יותר מהראשון, אך אני לא כ"כ זוכר, כי כל סדרת הסרטים הייתה טובה מאוד.
 

Sun of Nations

Well-known member
רמבו היה טוב יותר ממשחק הדמים.
נדמה לי שגם מת לחיות 2 היה טוב יותר מהראשון, אך אני לא כ"כ זוכר, כי כל סדרת הסרטים הייתה טובה מאוד.
טוב, לא באמת התכוונתי פשוטו כמשמעו ששני הדוגמאות שהבאתי הן היחידות שקיימות בהיסטוריה.

פשוט התכוונתי שזה נדיר יחסית.

גם הדוגמאות שאתה הבאת נכונות ואני מסכים איתן.

זה פשוט כמעט לא קורה.
 
למעלה