אחלה אתר.... תהנו מישל לשרותכם
ח חתולון* New member 19/1/03 #5 באמת....אחלה אתר, תודה מישל באתי, ראיתי, לקחתי, הסתלקתי.... ערב טוב לכולם/ן
ח חתולון* New member 19/1/03 #7 מישל, חזרתי!!!! פאק יו???? ומה ... יגידו החברות שלי??? חחחחחחחחחחחחחחחחחח רקדנו יחד בחלום הכל עבר בשלום כשאת רקדת בבנימינה לקחתי את אשתי ימינה הריקוד היה מאד מושחת והבגד עשוי ללא חת ציפיתי לבואך כל הלילה הרגשתי כמו שמשון מול דלילה. ואת אומרת לי: "פאק יו"??? חחחחחחחחחח
מישל, חזרתי!!!! פאק יו???? ומה ... יגידו החברות שלי??? חחחחחחחחחחחחחחחחחח רקדנו יחד בחלום הכל עבר בשלום כשאת רקדת בבנימינה לקחתי את אשתי ימינה הריקוד היה מאד מושחת והבגד עשוי ללא חת ציפיתי לבואך כל הלילה הרגשתי כמו שמשון מול דלילה. ואת אומרת לי: "פאק יו"??? חחחחחחחחחח
N noati New member 20/1/03 #9 אכן נראה אחלה ../images/Emo140.gif אבדוק לעומק מאוחר יותר בנתיים תודה על השירות מישל