אחלה אתר....

אחלה אתר....

תהנו מישל לשרותכם
 

חתולון*

New member
באמת....אחלה אתר, תודה מישל

באתי, ראיתי, לקחתי, הסתלקתי.... ערב טוב לכולם/ן
 

חתולון*

New member
מישל, חזרתי!!!! פאק יו???? ומה ...

יגידו החברות שלי??? חחחחחחחחחחחחחחחחחח רקדנו יחד בחלום הכל עבר בשלום כשאת רקדת בבנימינה לקחתי את אשתי ימינה הריקוד היה מאד מושחת והבגד עשוי ללא חת ציפיתי לבואך כל הלילה הרגשתי כמו שמשון מול דלילה. ואת אומרת לי: "פאק יו"??? חחחחחחחחחח
 

noati

New member
אכן נראה אחלה ../images/Emo140.gif

אבדוק לעומק מאוחר יותר בנתיים תודה על השירות מישל
 
למעלה