אחד שמתעניין...?

ommri

New member
אחד שמתעניין...?

ש לי כמה שאלות אז ככה: האם זנות חוקית במדינה ואם לא אז למה פשוט לא עוצרים וסוגרים את כל בתי הבושת שקיימים ואת כל מכוני הלווי, והאם מכון ליווי הוא כמו בית בושת, תודה.
 

sacrament

New member
אין חוק שאוסר על זנות

יש סעיפים שאוסרים על סרסרות, שידול...ועל זנות בתוך מקום סגור כמו בית או ספינה (לא זוכרת בדיוק מה הסעיף אומר, אפשר להסתכל בחוק העונשין). כלומר, הזנות כזנות היא חוקית. כל שאלה נוספת בנושא אבקש שתפנה לפורומים המתאימים לכך- פורום חוק ומשפט וכיו"ב.
 
למעלה