panda0zombie
New member
אז.. נעלמים
התחלתי לראות אתמול וסיימתי אתמול את הפרקים שעלו עד עכשיו ואני חייבת להגיד שלא ציפיתי לאהוב את הסדרה הזאת כל כך מהר.
דברים שבמיוחד אהבתי בסדרה הזאת היו:
- העלילות המקבילות של שתי השלישיות במישורי זמן שונים. יותר ספציפי זה גם איך שעושים את המעברים בין שני מישורי הזמן. מראים משהו מעבר ואז משהו הפוך לגמרי או דומה מאוד בהווה ולהפך. כמו בעבר יובל אמרה שלא בא לה רוק והיא רוצה לעשות פופ וכשחוזרים להווה היא אומרת שרוק זה חייה מאז ומתמיד ועוד דוגמאות כאלה.
- היומנים זה רעיון ממש טוב. בהחלט מוסיף יותר נפח לעלילה הזאת.
- השחקנים שם באמת שכולם טובים ולא הלחתי לתפוס בן אדם אחד שלא משחק טוב שם. הם משחקים אמין את הדמויות שלהם ולא ניתן להגיד את זה על כל שחקן בסדרות נוער אחרות.
- הסדרה הזאת אשכרה מותחת ואפילו מצליחה להלחיץ אותי ולהקפיץ לי את הלב בקטעים מסויימים. מזמן לא ראיתי את זה בסדרה כל שהיא. קראתי שזה מתח לא חשבתי שזה באמת יהיה מתח מותח. לעיתים צפוי אבל עדיין סדרה מצויינת.
- אני ממש אוהבת את הדמות של אלון. הדמות הראשונה בסדרה שהצלחתי להתחבר אליה.
אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת והיא מצליחה לעניין אותי יותר מפרק לפרק!
יש לי יס אז אני לא אראה כנראה את הפרקים בטלוויזיה כשהם עולים אבל אני כן מקווה שיעלו את הפרקים לאינטרנט כבר באותו היום שזה משודר כדי שאוכל להשתתף בדיונים כשהם קורים.
התחלתי לראות אתמול וסיימתי אתמול את הפרקים שעלו עד עכשיו ואני חייבת להגיד שלא ציפיתי לאהוב את הסדרה הזאת כל כך מהר.
דברים שבמיוחד אהבתי בסדרה הזאת היו:
- העלילות המקבילות של שתי השלישיות במישורי זמן שונים. יותר ספציפי זה גם איך שעושים את המעברים בין שני מישורי הזמן. מראים משהו מעבר ואז משהו הפוך לגמרי או דומה מאוד בהווה ולהפך. כמו בעבר יובל אמרה שלא בא לה רוק והיא רוצה לעשות פופ וכשחוזרים להווה היא אומרת שרוק זה חייה מאז ומתמיד ועוד דוגמאות כאלה.
- היומנים זה רעיון ממש טוב. בהחלט מוסיף יותר נפח לעלילה הזאת.
- השחקנים שם באמת שכולם טובים ולא הלחתי לתפוס בן אדם אחד שלא משחק טוב שם. הם משחקים אמין את הדמויות שלהם ולא ניתן להגיד את זה על כל שחקן בסדרות נוער אחרות.
- הסדרה הזאת אשכרה מותחת ואפילו מצליחה להלחיץ אותי ולהקפיץ לי את הלב בקטעים מסויימים. מזמן לא ראיתי את זה בסדרה כל שהיא. קראתי שזה מתח לא חשבתי שזה באמת יהיה מתח מותח. לעיתים צפוי אבל עדיין סדרה מצויינת.
- אני ממש אוהבת את הדמות של אלון. הדמות הראשונה בסדרה שהצלחתי להתחבר אליה.
אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת והיא מצליחה לעניין אותי יותר מפרק לפרק!
יש לי יס אז אני לא אראה כנראה את הפרקים בטלוויזיה כשהם עולים אבל אני כן מקווה שיעלו את הפרקים לאינטרנט כבר באותו היום שזה משודר כדי שאוכל להשתתף בדיונים כשהם קורים.