אז ככה,

יפה אמרת, אבל...

בכ"ז, בהנחה שאת צריכה מישהו. את מתייחסת רק לפונקציה המינית שבן הזוג ממלא בחייך. וגם היית מוכנה שלא יחבקו אותך עד סוף החיים? ושלא יהיה לך החבר הכי טוב שאת יכולה לסמוך עליו עד סוף החיים? אפילו אם לא מדובר על החכם באדם. תני תשובה קצת יותר מושקעת. העם מחכה.
 
קאם און

אם יש לי אפשרות לבחור רק באחת התכונות האלה, אז אני מעדיפה להסתפק בחברים בשביל חברה וסטוצים בשביל מין, עבורי הזוגיות אינה מטרה בפני עצמה. כשאני רואה בן אדם שאני רוצה להיות אתו, אני בוחרת בזוגיות, ואם אני לא נתקלת באדם כזה, אני לבד וסבבה לי.
 
אול רייגט,

באט פליז! זה היה תרגיל אינטלקטואלי זעיר. המורה שאלה את התלמיד: נניח שיש סוכריה ואני נותנת לך עוד שתיים. כמה יש לך? אז התלמיד עונה - כלום, כי אני אוכל אותן מיד. זה לא ככה! קבלי את סט האילוצים כנתון. זה לא שאלה פתוחה. יש אפשרויות סגורות מראש. (הערב זו תקפה לשאר החכמולוגים גם כן).
 
אתאבד במצב הזה או ש

אבגוד בו ללא הרף. אי אפשר רק שכל, מה קרה לך? ואם הוא קרחון בלב ובמיטה. לב זהב ואהבל לא אגיע למיטה בכלל לבדוק את תותחיותו. מראה וכל השאר כלום זה כמו עטיפה ריקה. בקיצר- כבר יותר טוב לקבל גור-מת.(שרשר)
 

דנטל

New member
לא בוחרת

אני פשוט לא אגיע למצב שאני מחויבת לבן זוג אחד לכל החיים ויש לו רק אחת מהתכונות האלה. דרך אגב, מראה לא חשוב לי מלכתחילה.
 

דנטל

New member
מראה לא משנה, גיל כן

ואני לא יוצאת, אני מזדיינת. אם היית בגיל הנכון, היית רואה מקרוב מה זה רוע ומניפולציות שלי, ואני לא חושבת שהיית עומד בזה.
 

Sefy

New member
Heart Of Gold

Wisdom can be Learned Looks can be changed Sex can be learned But a Heart of Gold is a rare quality
 

שאייאן

New member
מה זה מחוייבים לבן זוג אחד כל החיים

כאילו אני מחוייב לו כמו אמממ לחוק וכאלו...כמו לחדש רשיון נהיגה...כמו אמממ לשלם בצכולת...? מה זה מחוייב... השאלה היא בוסר מעיקרה... היא לא ראציונאלית בשיט... אז עזוב\י אותך...
 
אז ככה.......

הייתי בוחר ב: חוכמה במיטה
מראה תותחי
ו...לב זהב !
בשביל סרט זה נשמע נחמד, אם כך היה גם במציאות - הייתי מריץ מהר לסוף.....
 
חוכמה לוקחת בגדול

בקשר לבן-זוג שמתי לב שהרבה פעמים רוע נובע מטיפשות, מבורות, מראיית עולם צרה, מתסמונת ´הראש הקטן´....ובכל זאת משום מה אני יוצאת עם כאלו עכשיו שאני חושבת על זה...
באמת- פעם הכרתי מישהו חכם עם תעודות הצטיינות במתימטיקה...והוא הציע לי נישואין פחות מחודש לאחר שהכרנו....בחור חכם הוא היה!!!!!
 
מסכים. (טובה חכמה, מכלי קרב)

אני מסכים שהתכונות הרעות באות בזוגות ושלשות. טיפשות הולכת עם רוע, שרירותיות, נצלנות וכו´ ולדעתי היא הגורמת להם. והכי גרוע - טיפשים לא מודעים לטיפשותם. ר´ נפתלי מרופשיץ, על ערש דווי ראו אותו שהוא מתייסר בשאלת מה שמזומן לו בעולם הבא, אמרו לו שמקומו בגן עדן הרי מובטח ואין לו מה לחשוש, אמר להם - מהגיהנום אינני ירא, אלא מה אני ירא? שמא יושיבו אותי בגן עדן במדור אחד עם טיפש. כמה נכון. אין דבר יותר גרוע מלבלות שמירה של 4 שעות במילואים עם בנזוג אהבל ולשמוע את להגיו. יחד עם זאת יכול להיות אדם חכם שמנצל את החכמה שלו לרוע ומניפולציות ואז הם הכי גרועים. לא נראה לי שיש הרבה אנשים טובי לב שיכולים להיות ממש טיפשים בקיצוניות.
 
אם אנחנו כבר בנושא- רציתי להוסיף

קודם ולומר שאם הייתי צריכה לבחור עבורי תכונות לא הייתי בוחרת בחוכמה בחזקת- טיפש וטוב לו... תמיד אני מסתכלת על אותם טיפשים בעלי העור העבה שלא חושבים יותר מדי לפני שהשטויות יוצאות מהפה...שלא שמים לב שהם עייפו כבר את כל הסביבה....או פגעו ביותר מדי אנשים. ולכן- לא רע להיות טיפש בדיוק מהסיבה שאמרת ירחמיאל- מאחר והם לא מודעים לטיפשותם זו הסביבה שסובלת מהם ולא הם עצמם...
 
המממ...

לא יודע... טוב. אם את אומרת. לגבי עצמך... אבל לא שכנעת אותי. מסכים שטיפש וטוב לו. גם בניזנות נצלנים ורודנים שמתיחסים לעוזרת בית שלהם כמו לעבד כנעני טוב להם. הבית שלהם יותר נקי אני מניח מהבית שלי שאני מרגיש אשם בזה שאני בכלל מעסיק עוזרת בית, אז מה? יכול להיות שהם גם ישנים טוב בלילה יותר ממני (ויכול להיות שבסטנדרטים של מישהו אחר אני עצמי בנזונה רודן כלפיה). שאלה קשה.
 
אבל ירחמיאל- אלו הרודנים שאתה

מדבר עליהם ניחנו באותו ´עור של פיל´- אלה שאינם מודעים לסביבתם. טוב להם טוב להם טוב להם....הם ישנים ואוכלים מצוין (להבדיל מנטשה שכל שני וחמישי איזו בעיה מצפונית מטרידה את מנוחתה)
 

Sefy

New member
../images/Emo140.gif Don´t let anyone bug you

Just think of all the white hair you´ll get
 
למעלה