טוב, תשמעי
אני חייב לזוז. שהסקריפט הזה יפוצץ את המחשב. נמאס לי ממנו. אני הולך הביתה. גם לירחמיאל מגיע חמשוש. בואי נסכם שאת נותנת לאקס המתוסבך, תהא הסיבה לתיסבוכו אשר תהא, בעיטה הגונה מהחיים שלך, מפסיקה להימשך למאנייקים, והלילה בחצות את שורפת שלייה של חתולה שחורה בת שחורה, בכורה בת בכורה ואומרת: מכשפה לא תחייה מכשפה תחייה לא לא תחייה מכשפה לא מכשפה תחייה תחייה מכשפה לא תחייה לא מכשפה (שלוש פעמים) אני מצידי אעשה לו טקס וודו + פולסא דנורא. הולך?