אז ככה...

אז ככה...

פתחתי הודעה חדשה בגלל שההודעה של הפיק המשותף השני כבר לא קופצת למעלה אז הודעה חדשה יש פה את הסיפור {לא המשכתי אותו..}הוא מאיפה שנייקו עצרה אז מי שרוצה יכול להמשיך..כי לי תהיה בעיה עם ההמשך אז...מי שרוצה להמשיך עכשיו אז שימשיך ואם אף אחד לא ימשיך אז אני אמשיך רק תגידו לי כדי שאני אוכל לדעת אם להמשיך או לא...והנה הקובץ..
 
זה בסיידר..

נייקו המשכתי אותו קצת...וליסטה צריכה עכשיו להמשיך את תהיי אחריה כנראה...והנה התוספת שלי...
 

יאקומו

New member
הנה, הבטחתי: ל-י-ס-ט-ה!!!!!

הבטחתי לווילו לשאול אותך: את יודעת מתי מאיה (בר שלום, חייבים למצוא קיצור...טוב, כאילו שלי יותר קצר...) מגיעה??? את בקשר איתה??? בקיצור, את יכולה להגיד לה שתמסור לניר חלמיש (המוכר בשם "הנרי") שייכנס לאפילו 5 דקות (אבל שיודיע! שלא יקרה שהוא יבוא בשעה שאין אף אחד!) כי יש כאן ה-מ-ו-ן מעריצים... ודרך אגב: גם לי הפורום הזה חשוב נורא! אני מאוד אוהבת אותו! והנה חלק רגשני, שבכלל לא מאפיין אותי, מי שלא רוצה לקרוא אותו, שפשוט יסגור את ההודעה: כל אחד מהפורום הזה נראה לי כמו חבר ותיק, ואף פעם לא יצא יום בלי שאני לא ייכנס לפורום הזה. אל תקפיאי אותו, בבקשה!
 
אמממממ..

זה מבוסס על העונה ה3 אז אני חושבת שתריך לשים שם את הנרי טאקטו ריקה קאזו קנטה וכמובן ג´רי אבל בנוגע אלינו אני לא יודעת צריך לשאול את ליסטה אם גם היא מסכימה אבל אני לא יודעת...
 
תריך-צריך...

ויאקומו תודה...אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך
{אני מניחה שהייתי מתה מבושה...}
 

Digi Lista

New member
לי אין התנגדות...!

אני בעד סיפורים כמה שיותר מרתקים,מוזרים ויוצאי דופן(אני בעייתית מאוד בקטע הזה, אני שונאת להיות רגילה!)אז אתן רוצות לדחוף את עצמכן ואת מי שרק תירצו מבחינתי זה בסדר(אני לא רוצה לדחוף את עצמי לסיפור למרות שזה יכול להיות מדליק אבל...סיבות אישיות...) ואין לי בעיה שכרגע נייקו תמשיך ואולי עוד(בינתיים המשתתפים היו ווילו,טקאטו, נייקו ואני וכמובן לילו שאמרה שהיא רוצה אבל לא הספיקה וברור שככול שיהיו יותר יהיה יותר מעניין!)אני פשוט קצת יבשה עכשיו מבחינת רעיונות(זה נדיר אבל קורה...) ולגביי לילו, היא תכתוב את הפרק האחרון בזמן הקרוב מאוד כי עומדים לנתק לה את האינטרנט כמו בכול שנת לימודים ולא רצינו(זה מתואם בין שתינו) שהסוף יחסר לכול אוהבי הסיפור כשאני אכניס אותו למאמרים... נ.ב. כרגע בוואלה החדשות כתוב שגם חטיבות הביניים שלא שבתו היום ישבתו(אם השביתה של הארגון תימשך...הלוואי!!!)! כי יש חטיבות שחלק שייך להסתדרות וחלק לארגון(גם אצלי בבית ספר זה ככה, זה היה סיוט כשהייתה שביתה רק של מורי ההסתדרות והבית ספר שייך לאירגון אז חוייבנו לבוא לימים חופשים...)
 

Digi Lista

New member
ועכשיו כנראה שלא...

בואנה הם ממש לא החלטיים לגביי החטיבות...(אני בעד שהשביתה תמשיך כי לי היום הייתה שביתה!!!).
 

Digi Lista

New member
כשמאיה בר שלום תיכנס...

דבר ראשון כתבתי את הכותרת הזאת כדי למשוך את תשומת ליבה להודעה מעליי. בואו נתחיל מהעניין שזה כבוד גדול מאוד מבחינתי(אני מתרגשת בכול פעם מחדש ומאיה יודעת את זה!ואם לא אז עכשיו היא כבר בטוח יודעת!)שמאיה נכנסת לפורום הזה בכלל(אני מעריצה אותה אז אפשר להבין אותי...וחוץ מיזה זה פורום חדש יחסית והיא כאן כמעט מההתחלה די בגלל שאני קרצייה...)והיה אפילו כבוד כפול בשבילי כשטליה פלג(שלמדתי לחקות את הקול שלה מ"שינזו", מ"אוטובוס הקסמים" וכמובן מדיג´ימון...) נכנסה מידיי פעם(וכשהיא תיכנס שוב היא תהיה באדום, אבל היא לא נכנסת...בנאדם עסוק...), באמת שהתרגשתי ואני ממשיכה להתרגש בכול פעם מחדש(למישהו יש מילה נרדפת כי השתמשתי בשורש הזה יותר מידיי בשלושה ימים האחרונים...טוב, טיפוס רגשן...), אין לי מושג מתי מאיה תיכנס שוב (אני מקווה שבקרוב מאוד)בכול זאת בטח יש לה דברים לעשות...(הוקגירל מליגת הצדק למי שמכיר בערוץ הילדים).אבל כשהיא תיכנס אז אני מקווה שהיא תוכל לענות לכול מעריצותיו של ניר חלמיש(לפחות את הקול שהוא עושה להנרי כי בכול זאת אנחנו לא מכירים אותו כבנאדם!)ואולי לגרום לו לבוא לכאן בשביל לקבל מחמאות(ואז אני אתעלף לגמריי...אבל לפני ההתעלפות אני אבקש מתפוז להדגיש גם אותו...). למה אתם כול הזמן מחפשים קיצורים לשם שלה?(למי שזוכר כמה הודעות שלי ושל לילואית לגביי שמות אפשריים), זה לא שם כזה ארוך...אבל כמובן אם יבוא למאיה, שהיא תחליט איך היא רוצה שיקראו לה!(למה שאנחנו ניתן לה שמות שהיא לא תאהב?) אגב ווילו למה לא יכולת לשאול בעצמך?(למרות שבמילא לא הייתה לי תשובה...) ויאקומו
אני...
...אני כבר לא יכולה יותר להגיד את השורש הזה, יש לי דמעות בעיניים בכול פעם!כי כמו שאמרתי אני לוקחת מאוד אישית כול דבר שקשור לפורום!(בגלל זה ברור שאם יש תלונות,הערות,הצעות,סתם שאלות וכו´ אני תמיד שמחה לשמוע!)
 

DiGiHiLa

New member
אחותיייייי!

הפורום ענק וזה ברור ואני לא אעזוב אותו ידעתי שהפורום יהיה הצלחה גדולה..........
 

Digi Lista

New member
../images/Emo51.gifאחותי!../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

וואו מה עובר עליכם ?החלטתם לגרום לי לא להפסיק לבכות מהתרגשות ולשמוח עד השמיים ומעבר להם(למרות שאומרים שהשמיים הם הגבול...)?ומה שנכון נכון באמת את זאת שאמרת לי לא לוותר ולפתוח אותו למרות כול הסיבות האחרות...אני חייבת להירגע מהאושר הענקי שמציף אותי!!!
 

DiGiHiLa

New member
ברגע שסיפרת לי..

ידעתי שהדבר הנכון שתעשי זה לפתוח אותו....וכולן אוהבים את הפורום הוא באמת מוצלח...
 

Digi Lista

New member
../images/Emo103.gif../images/Emo13.gif../images/Emo23.gif../images/Emo108.gif../images/Emo107.gif../images/Emo103.gif

נו, אם את אומרת...אני מאמינה לאחותי...(לא ללבנה ופתח´יה הן סתם מגעילות!...למי שלא הבין מדובר באחיות שנוצרו מפיצולי האישיות שאני מגדלת ומטפחת להנאתי...תמיד יש טעויות...)
 

Nifredil

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo70.gif

אני חושבת ש[URL='http:///'] פורום דיגימון הוא הפורום הכי טוב בתפוז!!![/URL]
 

Digi Lista

New member
אני חושבת שאני מתעלפת...

אני שמחה שנהנים כאן ובכלל תמיד נחמד לשמוע מחמאות בעיקר על משהו שעבדתי עליו המון זמן לפני שהוא עלה(וגם כשהוא כבר עולה אני לא בדיוק נחה...)
ופורום הוא טוב בגלל האנשים שבו! ואני באמת חושבת שהאנשים כאן מקסימים אחד אחד!!!
 
טוף נו...

אני די ביישנית{די..איזה די אני מאוד...}אני אתעלף לפחות 100 פעמים לפני שאני אעז לשאול משהו...ושלא נדבר על לשאול את מאיה בר שלום או אפילו את ניר חלמיש... ובקשר לסיפור אני לא יודעת בקשר של להכניס אותי...למרות שלא תהיה לי בעיה להיות שם...ליד הנרי...{וכן אני יודעת אני אובססיבית אליו כמו שגילמון אובססיביה לאוכל כמו לבננות וחמאת בוטנים...}
 
למעלה