אז השתחררתי.. -שאלות

אז השתחררתי.. -שאלות

היום אחרי סיום טופס טיולים הגעתי לבקו"ם וסיימתי את תקופת השירות הצבאי שלי, כאמור. התהליך היה נורא מהיר וכרגע אני מחיזקה את תעודת הפטור ותעודת הערכה. אך עלו לי מספר שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובות: 1. לתעודת הפטור צורפה תעודת הערכה שבה מצויינות תכונות שלי שהסיקו לבד[למשל, הגונה, ישרה וכו'], איך זה בדיוק עוזר לי? 2. כשהשתחררתי היום לא נתנו לי מידע לגבי מענק פיקדון או זכויות. שמעתי שמועה שהזכויות ניתנות רק למי שסיים שנה ו-2 חודשים, זה נכון? בכל מקרה, אמור להישלח אלי משהו בדואר? ותוך כמה זמן יכנסו ההטבות לחשבון אם בכלל..? \: ובאתר היחידה להכוונת חיילים משוחררים הבנתי שביטלו את החוק לדמי אבטלה בשנה הראשונה כך שנדפקתי. אבל אין מה לעשות. 3. במידה ואני מחליטה סופית לוותר על השירות הלאומי, ולהעדיף לעבוד.. כדאי לי כבר השבוע להרשם בלשכת תעסוקה וכו'? תודה
 
קודם כל...

בשעה טובה..
הזכויות המלאות לבנים - שנה וחודשיים.... ובנות זה - שנה... אם לא עברת שנה אז תקבלי את המענק לפי מספר החודשים ששירתת... ופיקדון ללימודים..
 

mightymike

New member
למה סתם, לא חבל.

כל הזכויות ניתנות ביחס ישיר לחודשי השירות בין אם זה שנתיים ו4 או 6 חודשים. כלומר תכפיל במספר החודשים כספי מענק (משתנה בהגדרה שלך אם אתה קרבי תומך לחימה וכו'), פרטים מדויקים יותר תמצא באתר היחידה להכוונת חיילים משוחררים יום טוב.
 
למעלה