אז הנה התוצאה...

anat15

New member
אז הנה התוצאה...

כמובן (איך לא?!) נמו!!! זה ניסיון ראשון, למדתי המון!- יהיו עוד- אני בטוחה!!!
 

anat15

New member
ושאלה:

כאשר עושים עוגה גדולה, על מה אפשר להניח אותה? (הנייר אלומיניום לא ממש מתאים פה, לדעתי)
 
יצא יופי ../images/Emo13.gif

נסיון ראשון מוצלח מאוד במקום נייר האלומיניום מתחת לעוגה את יכולה לשים "דוילים" - מפיות תחרה מנייר שמניחים מתחת לעוגות
 

anat15

New member
יש כאלו גם ענקיות?!

הפלטה שמתחת היתה ממש גדולה, שאפילו רוחב נייר האלומיניום לא הספיק לה.
 

t a l talim

New member
ענת, עוגה מקסימה! ורעיונות למשטח-

- לצפות את המישטח בניירלא סופג בצבע מתאים- טפט דביק צבעוני וכו'. - לצפות את המישטח בבצק סוכר בצבע מתאים. אין צורך לצפות את כל המשטח, אלא רק את השוליים שלו.
 
למעלה