אז אחרי 900 פרקים

nadavr1

New member
שלי

החזרה של ברט הארט. אמנם היו רגעים הרבה יותר אפקטיביים, אבל אני לא זוכר רגע שחיכיתי לו כל כך.. ובתכלס התלהבתי הרבה יותר מהקטע עם שון מייקלס מאשר עם מקמהון..
 

elvis18

New member
הרגע שאני זוכר ...

אני לא יודע אם זה הרגע הכי גדול בהיסטורייה בשבילי אבל בהחלט אחד הרגעים שהכי שמחתי בהם . אני מקווה יבוא יום והמילים גולד-ברג, גולד-ברג יחזרו על עצמם ... http://www.youtube.com/watch?v=8j2yeYANIbA והרגע השני ...כדי לא להיות לא פיירים ,רוק חוזר ועוזר ליוג'ין נגד הקואצ' אני לא יודע אם זה בגלל שהרוק חזר או בגלל שאני נהנה לראות איך מרביצים לקואצ'מן ... בכל מקרה זה רגע כיפי לאללה ... http://www.youtube.com/watch?v=RpJmLlBmUXg - חלק א' http://www.youtube.com/watch?v=K-KR60fZ5-4&feature=related
 

YellowAce

New member
MNR

הקטעים שהכי אהבתי במהלך השנים , חייב לציין שאת הרוב לא ראיתי , אבל ממה שראיתי : *לאזוכר תאריכים ככה שאני מתייג את הרואים לפי האירועים הבולטים שהיו. 97 - דביוט של קיין 01 - אוסטין ורוק לפני סורבייבר01 , 02 - החזרה של קיין (עם הקיינרוני) , החזרה של טריפס , 03 - הראו עם הקרב של קיין וטריפס על המסיכה ,שדה רוק חזר (טורונטו) , הרו עם ההיילייט ריל של מייקלס וג'ריקו שהשניים מדברים על מונטריאול. 04 - הראו של אחרי הראמבל - שמכריזים על בנואה כ#1 קונטנדר , ראו עם האיירון מן של טריפס ובנואה , שני הרואים של אחרי סאמרסלאם (אורטון מועף מאבולשן, התגובה של אורטון). 05 - ראו של אחרי ניו ירז רבולשן , ראו עם הסטריט פייט בין מייקלס לאדג' - אנגל מתערב בסוף , הראו עם הדרפט שאנגל עובר לראו , ההום קאמינג לUSA, 06 - ראו שדיאקס מתאחדים. 07 - הראו שמייקלס יצא משליטה ומוריד לאורטון קונצרטו (ינואר) בסוף התוכנית , הראו אחרי סמארסלאם - טריפס מתארח בקבאנה , הראו שג'ריקו חזר , הראו XV 08 - הראו עם הקרב של הארדי ואומאגה (עם הספוט המטורף מהכלוב) , ראו דרפט 08 , הראו שפאנק זכה באליפות, סלאמי אוורדס 08. 09 - הראו שטריפס משכנע את אורטון להיות קונטנדר ברסלמניה , הראו עם הסגמנט של טייקר ומייקלס אחרי שנקבע הקרב בניהם, ראו שלגאסי הרסו את האיחוד של די אקס. 10 - ברט הארט חוזר , הראו עם אוסטין כGM , דראפט 2010. אלו הרגעים שעלו לי כרגע לראש שנחשבים אצלי כבלתי נשכחים , מיותר לציין שיש עוד ה-מ-ו-ן כאלה במיוחד בתקופת האדיטוד שראיתי רק חלקים מעטים מהם. שלושת הרגעים שהכי טובים מבחינתי הם - 1. ברט הארט חוזר 2. ג'ריקו חוזר ב-07 3. טריפס חוזר ב02.
 

mr alboher

New member
אני זוכר במיוחד 2 פרקים של ראו

הראשון שמנקיינד זכה באליפות , זה היה רגע מרגש אבל הפרק הכי טוב של ראו היה זה של ה17 באפריל 2000 שבו ג'ריקו "זכה" באליפות מטריפל אייץ' והחזיר את החגורה עוד באותו ערב , הקהל היה באקסטזה באותו ערב וכל התוכנית הייתה מעולה
 

ninjastar

New member
קיןן מפסיד את המסיכה....

אולי זה לא "קולי" כמו קטעים של אוסטין או הרוק...אבל פאק איט! אני זוכר שרצתי הבייתה אחרי הלימודים רק בשביל לראות את התוכנית כשזה קרה.... ולא משנה מה נהייה מקיין אחר כך...........בכל זאת, ביום הראשון שקיין עשה את הדיביוט שלו כבר דיברנו על מתי יורידו לו את המסיכה... אז זה כן היה קטע היסטורי...
 

yami 777

New member
וואו קשה

דיס איס יור לייף של מנקיינד על רוקי היה ענק והקטע האהוב עליי של מנקיינד לדה רוק יש אין ספור רגעים שאני לא אשכח לעולם... אם אני צריך לבחור את האהוב עליי זה יהיה כנראה דה רוק מציל את יוג'ין... אוסטין נותן סטאנרים לכל המקמנס זה הקטע האהוב עליי מהשנים האחרונות...
 
למעלה