MNR
הקטעים שהכי אהבתי במהלך השנים , חייב לציין שאת הרוב לא ראיתי , אבל ממה שראיתי : *לאזוכר תאריכים ככה שאני מתייג את הרואים לפי האירועים הבולטים שהיו. 97 - דביוט של קיין 01 - אוסטין ורוק לפני סורבייבר01 , 02 - החזרה של קיין (עם הקיינרוני) , החזרה של טריפס , 03 - הראו עם הקרב של קיין וטריפס על המסיכה ,שדה רוק חזר (טורונטו) , הרו עם ההיילייט ריל של מייקלס וג'ריקו שהשניים מדברים על מונטריאול. 04 - הראו של אחרי הראמבל - שמכריזים על בנואה כ#1 קונטנדר , ראו עם האיירון מן של טריפס ובנואה , שני הרואים של אחרי סאמרסלאם (אורטון מועף מאבולשן, התגובה של אורטון). 05 - ראו של אחרי ניו ירז רבולשן , ראו עם הסטריט פייט בין מייקלס לאדג' - אנגל מתערב בסוף , הראו עם הדרפט שאנגל עובר לראו , ההום קאמינג לUSA, 06 - ראו שדיאקס מתאחדים. 07 - הראו שמייקלס יצא משליטה ומוריד לאורטון קונצרטו (ינואר) בסוף התוכנית , הראו אחרי סמארסלאם - טריפס מתארח בקבאנה , הראו שג'ריקו חזר , הראו XV 08 - הראו עם הקרב של הארדי ואומאגה (עם הספוט המטורף מהכלוב) , ראו דרפט 08 , הראו שפאנק זכה באליפות, סלאמי אוורדס 08. 09 - הראו שטריפס משכנע את אורטון להיות קונטנדר ברסלמניה , הראו עם הסגמנט של טייקר ומייקלס אחרי שנקבע הקרב בניהם, ראו שלגאסי הרסו את האיחוד של די אקס. 10 - ברט הארט חוזר , הראו עם אוסטין כGM , דראפט 2010. אלו הרגעים שעלו לי כרגע לראש שנחשבים אצלי כבלתי נשכחים , מיותר לציין שיש עוד ה-מ-ו-ן כאלה במיוחד בתקופת האדיטוד שראיתי רק חלקים מעטים מהם. שלושת הרגעים שהכי טובים מבחינתי הם - 1. ברט הארט חוזר 2. ג'ריקו חוזר ב-07 3. טריפס חוזר ב02.