קרבות גדולים, בכורות, חזרות מפתיעות, חזרות אחרי תקופה ארוכה, סגמנטים בלתי נשכחים, פרומואים, בגידה, איחוד, "מוות", נקרופיליה היה כמעט הכל ב 17 שנה ו 900 פרקים האלה של יום שני רו. אז מה עבורכם הוא הרגע הכי גדול בהיסטוריה של התוכנית?
נראה לי בלתי אפשרי. אני זוכר בעיקר את הצחוקים- אני אהבתי את כל הקטעים של מייקלס נגד המקמהנים ו-5 הרקדנים האלה(כבר שכחתי את השם). הקטע שוינס הכריח את מייקלס לעשות בדיקת שתן ולבסוף מייקלס העיף את הכוס עם השתן עליו ועל שיין. יותר מאוחר היה קטע שמייקלס וטריפלH מחקים את שיין ווינס. גם הקטע של ג'ריקו וביג שואו מול שאקיל אוניל היה ענק בקטעים של סנטינו מרלה בכלל נפלתי לרצפה מרוב צחוק אה, והקטע הכי מצחיק היה החיקוי של צ'רלי האס למיסטר פרפקט, לקראת כניסתו ל-hall of fame, למישהו יש במקרה את הקטע?
לבחור רגע אחד זה באמת קשה... אבל יש לי כמה שעולים לי לראש כמו הסגמנט של ה"אלו הם חייך" של הרוק ומנקיינד ב-99 , הסטאנר הראשון שאוסטין נתן לוינס, המפגש הראשון של שון וברט 12 שנה אחרי מונטריאול מתחילת השנה, החזרה של טריפל H ב-2002 לאחר הפציעה (לא יודע לי זה הרגיש כמו משהו גדול) ואני גם מאוד אהבתי הסגמנט של הלייב סקס של אדג' וליטה לילה לאחר הזכייה הראשונה של אדג' (בעיקר בגלל ריק פלייר)
למה אומרים שראו היא התוכנית הרצופה הארוכה ביותר בתולדות הטלוויזיה עם 900 פרקים כשביקור קצר בויקיפדיה מגלה שצעירים חסרי מנוח אוטוטו פרק 9466? סתם מוכרים לי שטויות עוד פעם? קטעים בלתי נשכחים - הדביוט של ג'ריקו מול הרוק. אדי גררו ורוק. קורט אנגל בכל פעם שהיה על המסך אבל הקטע מס' 1 - 13 בפברואר 1997 - I've lost my smile....
כל הקטע שאוסטין פרץ לבית של פילמן, וגם הקטע שהאנטר פרץ לבית של אורטון. וגם הRAW של ה3 בינואר 2000, שם DX השתלטו על התוכנית, בדיוק שבוע לאחר שמנקיינד פוטר, כשDX מכריחים את הRAW לשים את הקריירה שלו על הכף מול כל DX, ושהאנטר זוכה בתואר מביג שואו.