dan the man
New member
או קיי אריק.....
אתה כאן או לא???????? אני לא יודע אם אתה בפורום או לא אבל אני שלחתי לך הודעה ובטוח ראית אותה ... כי נכנסת לפורום כבר אחרי ששלחתי לך את ההודעה אז בגלל זה אני מבקש ממך לקרוא ולענות ....
אתה כאן או לא???????? אני לא יודע אם אתה בפורום או לא אבל אני שלחתי לך הודעה ובטוח ראית אותה ... כי נכנסת לפורום כבר אחרי ששלחתי לך את ההודעה אז בגלל זה אני מבקש ממך לקרוא ולענות ....