או קיי אריק.....

dan the man

New member
או קיי אריק.....

אתה כאן או לא???????? אני לא יודע אם אתה בפורום או לא אבל אני שלחתי לך הודעה ובטוח ראית אותה ... כי נכנסת לפורום כבר אחרי ששלחתי לך את ההודעה אז בגלל זה אני מבקש ממך לקרוא ולענות ....
 
לא הייתי כאן מיום רביעי.

את ההודעה הכנסתי מביתו של חבר, ולכן לא יכולתי לראות משם את ההודעה. בכל מקרה - עניתי לך לפני כמה דקות. שבוע טוב!
 
למעלה