אות חיים

sharkyM

New member
אות חיים

שלום לכולם, sharkyM שב מן המתים (חלקית). אטרף של עבודה, ואין זמן לכלום, מצליח מידי פעם לשזוף את הפורום, אך לא יותר, מקווה שתוך שבוע שבועיים העסק יירגע. מתנצל בפני אלו שהתקשרו\שלחו מסרים ולא עניתי. >sharkyM בתחילת עוד לילה לבן בעבודה<
 
יייייייייששששש../images/Emo70.gif

הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה מה נשמע, איש?
 
מה שהוא אמר

געגועים עזים!
>ספל חמאה מקפצצת בהתלהבות
<
 
../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

שרקי כבר קיץ בחוץ ואתה לא שם לב בכלל, עוד מעט אני מביאה את הסתו כי הולך להגיע פה חורף. תתחיל לבנות סוכה כי סוכות מגיע, ואתה מוזמן לבר מצווה של הילד שלי לברית הברזת! תגיד? אתה פה? איפה אתה חי? מתגעגעים אליך בטרוף! כבר חשבתי לשלוח אליך איזה מלאך שיבדוק שהכל בסדר. שמור על עצמך וגם על ממלכת הים שלי. +אלוהימית מרשה לכריש לטרוף רק לצורך רעב!+
 

sharkyM

New member
ואני לתומי חשבתי

שאלוהים לא יכול להיכנס להריון.... >sharkyM בצמב רוח טוב, הוא קנה לעצמו סוודר<
 
אלוהים הוא כל יכול ולהביא ילדים

זה בצ´יק בשבילו. הכל מותק זה ענין של רצון, זמן וגבר נכון.
 
היי הי!!! ../images/Emo140.gif ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

סולחים לך. אבל רק בתנאי שתחזור לפה מתישהוא... <מיכלי חשבה ששרקים באמת חשב שנהרגה בתאונת דרכים>
 

sharkyM

New member
בוודאי שחשבת

והתבאסתי שלא הזמינו אותי להלוויה !!! >השחור היה שחור מאוד<
 
למעלה