שלום לכולם, sharkyM שב מן המתים (חלקית). אטרף של עבודה, ואין זמן לכלום, מצליח מידי פעם לשזוף את הפורום, אך לא יותר, מקווה שתוך שבוע שבועיים העסק יירגע. מתנצל בפני אלו שהתקשרו\שלחו מסרים ולא עניתי. >sharkyM בתחילת עוד לילה לבן בעבודה<
הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה הוא פה מה נשמע, איש?
שרקי כבר קיץ בחוץ ואתה לא שם לב בכלל, עוד מעט אני מביאה את הסתו כי הולך להגיע פה חורף. תתחיל לבנות סוכה כי סוכות מגיע, ואתה מוזמן לבר מצווה של הילד שלי לברית הברזת! תגיד? אתה פה? איפה אתה חי? מתגעגעים אליך בטרוף! כבר חשבתי לשלוח אליך איזה מלאך שיבדוק שהכל בסדר. שמור על עצמך וגם על ממלכת הים שלי. +אלוהימית מרשה לכריש לטרוף רק לצורך רעב!+