אותי זה הצחיק...

כלנית151

New member
אותי זה הצחיק...

לבעלות ההומור שבינכן.... אותי זה הצחיק: אמא שלי, שמטפלת בינתיים בקטקטית עד שתלך (תזחל?) לפעוטון בעוד מספר ימים, פגשה שכן שלה. אחרי קצת פוצי-מוצי הוא שאל את אמא שלי: "האם האבא שלה שומר איתה על קשר?". ומה אמא שלי עונה לו: "לא נראה לי שהצנצנת יודעת לשמור על קשר"... אמרתי לאמא שיש לי רק תיקון קטן. מדובר "בתרמוס" ולא ב"צנצנת"....
אני מקווה שכשהקטקטית תגיע לבגרות היא גם תדע להסתכל על מצבים בחיים בהומור וחלילה לא תהיה כמו הבחורה הבוכייה מהסרט של עינת ארליך.
 

אמאנחל

Member
מנהל
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif גדול, ענק!! צחקתי בקול רם, תודה!!

ומקפיצה כי זה מחמם את הלב.
 

יולי 7

New member
../images/Emo6.gif גדול

ואם יש לך ספק לגבי היכולת של הקטקטית להתייחס למצבים כאלה בעתיד - תשאירי אותה הרבה עם הסבתא...
 

s p r i n g1

New member
בהחלט סחטין ../images/Emo6.gif

ואני מדמיינת את הפרצוף של השואל כששמע את התשובה :)))))
 

nina L

New member
סחתיין ללא ספק!

אמא שלי אם היתה שומעת את זה היתה מחווירה, לצערי.
 
למעלה