אותי זה הצחיק...
לבעלות ההומור שבינכן.... אותי זה הצחיק: אמא שלי, שמטפלת בינתיים בקטקטית עד שתלך (תזחל?) לפעוטון בעוד מספר ימים, פגשה שכן שלה. אחרי קצת פוצי-מוצי הוא שאל את אמא שלי: "האם האבא שלה שומר איתה על קשר?". ומה אמא שלי עונה לו: "לא נראה לי שהצנצנת יודעת לשמור על קשר"... אמרתי לאמא שיש לי רק תיקון קטן. מדובר "בתרמוס" ולא ב"צנצנת"....
אני מקווה שכשהקטקטית תגיע לבגרות היא גם תדע להסתכל על מצבים בחיים בהומור וחלילה לא תהיה כמו הבחורה הבוכייה מהסרט של עינת ארליך.
לבעלות ההומור שבינכן.... אותי זה הצחיק: אמא שלי, שמטפלת בינתיים בקטקטית עד שתלך (תזחל?) לפעוטון בעוד מספר ימים, פגשה שכן שלה. אחרי קצת פוצי-מוצי הוא שאל את אמא שלי: "האם האבא שלה שומר איתה על קשר?". ומה אמא שלי עונה לו: "לא נראה לי שהצנצנת יודעת לשמור על קשר"... אמרתי לאמא שיש לי רק תיקון קטן. מדובר "בתרמוס" ולא ב"צנצנת"....